اخبار صنفیویژه

وکیل اغتشاشات در شبکه های اجتماعی ؛ اتهام زنی جدید مشرق نیوز علیه محسن برهانی

وکلاپرس- در ادامه روند اتهام زنی‌های برخی از خبرگزاری ها و پایگاه‌های خبری علیه دکتر محسن برهانی ، این بار مشرق نیوز وی را به عنوان « وکیل اغتشاشات در شبکه های اجتماعی » معرفی کرده است.

به گزارش وکلاپرس، پایگاه خبری مشرق نیوز با مدیر مسئولی رضا داوری که پیش از این نیز اتهاماتی علیه وکلا مطرح کرده بود، این بار در گزارشی دکتر محسن برهانی (وکیل دادگستری و عضو هیات علمی دانشگاه تهران) را هدف اتهاماتی جدید قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

این گزارش با عنوان «پشت پرده کلاس‌های درس وکیل اغتشاشات در شبکه‌های اجتماعی/ آشوب در دانشگاه توسط چه کسانی تئوریزه می‌شود؟» در روز ۲۰ اسفند در وب سایت مشرق نیوز انتشار یافته است!

اتهامات علیه محسن برهانی
اتهامات علیه محسن برهانی

در این گزارش تفصیلی که با اسکرین شات توئیت های دکتر برهانی همراه است، از او به عنوان «وکیلی که ستاره براندازی شد» یاد شده است و معتقد است « برهانی سعی داشته با ترفندهای خاص رسانه‌ای از حکم محاربه کاسبی کرده تا ضریب ناامنی پیش آمده در اغتشاشات را بالا ببرد.»!

محسن برهانی در مشرق نیوز !
محسن برهانی در مشرق نیوز !

 

این رسانه خبری وکیل برهانی را به استفاده از حربه جنگ ادراکی و روانی در مناظره های خود، بدون آنکه سندی ارائه کند، متهم کرده است و مدعی شده است این عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه تهران علیرغم صلاحیت علمی و اخلاقی در ترم جدید دانشگاهی درس های بیشتری اخذ کرده و مشغول تدریس است.

اتهامات مشرق نیوز علیه وکلا به محسنن برهانی ختم نمی شود و چندی پیش نیز طی مقاله ای تحت عنوان  “همکاری وکلای حقوق بشری با شبکه بین المللی تحریم ایران”  نسبت‌های ناروا و کذبی را به وکلا نسبتت داده بود که در نهایت نسبت به این اتهامات تبرئه شد.

بیشتر بخوانید:

اگرچه تلاش هایی جهت اخراج این حقوقدان کیفری از دانشگاه تهران در جریان است، اما پیش از این نیز خبرگزاری فارس در گزارشی مشابه اتهاماتی یه این استاد حقوق وارد کرده بود که با ثبت شکایت این وکیل دادگستری از این حبرگزاری همراه شد.

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا