اخبار

محسن برهانی : من هم از نامه کارگروه بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه تهران از طریق خبرگزاری ها مطلع شدم

وکلاپرس- دکتر محسن برهانی، استاد حقوق و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران نسبت به نامه اخراجش از دانشگاه که توسط حبرگزاری فارس منتشر شده بود اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش وکلاپرس، دکتر برهانی در توئیتی در واکنش به ادعای خبرگزاری فارس مبنی بر عدم صلاحیتش برای عضویت در هیات علمی نوشت: من هم از نامه کارگروه بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه تهران از طریق خبرگزاری ها مطلع شدم.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این نامه که ۲۱ دی ماه در خبرگزاری فارس منتشر شد، معاون آموزشی دانشگاه تهران در تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۰ از «کارگروه بررسی صلاحیت عمومی» درخواست اعلام نظر درباره محسن برهانی می کند و این کارگروه متعاقبا در تاریخ ۱۴۰۱/۷/۹ با ادامه عضویت وی در هیات علمی را مخالفت می کند.

در پی بازتاب های گسترده خبر اخراج دکتر برهانی، روز گذشته کمره ای معاون دانشگاه تهران با بیان اینکه «اعلام نظر این کارگروه درباره این عضو هیات علمی دانشگاه تهران، نظر نهایی و تعیین‌کننده‌ نیست» اعلام کرد: پرونده جذب «محسن برهانی» هنوز در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

النهایه شب گذشته وکیل محسن برهانی در توئیترش ضمن اظهار بی اطلاعی از این نامه نوشت:

من هم مانند سایرین برای اولین بار نامه عدم صلاحیت عمومی خود و مخالفت با عضویت بنده در هیات علمی دانشگاه تهران را در خبرگزاری ها دیدم و هیچ اطلاعی از چرایی آن نداشته و ندارم.

امنیت شغلی عجب معمایی است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا