گفت و گوویژه

جزئیاتی از جلسه دوم دادگاه شکایت وکلای دادگستری علیه مشرق نیوز

وکلاپرس– وکیل مدافع آرش کیخسروی به بیان جزئیات جلسه دوم دادگاه مطبوعات درخصوص شکایت تعدادی از وکلا علیه مشرق نیوز پرداخت.
به گزارش وکلاپرس، دومین جلسه دادگاه مطبوعات امروز برگزار شد تا به شکایت وکیل امیر رئیسیان علیه مشرق نیوز رسیدگی کند.

تاکید نماینده دادستان بر تمرکز دفاعیات متهم بر مطالب انتسابی به شکات

وکیل ابوذر نصراللهی در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس گفت: جلسه امروز با حضور هیات منصفه در ساعت ۹ صبح رسمیت یافت. در این جلسه نماینده دادستان، شکات و وکلا اظهارات و دفاعیات خود را نسبت به متهم بیان کردند و در ادامه نیز آقای داوری اردکانی به طرح آخرین دفاعیات خود پرداخت.

وی گفت: نماینده دادستان در جلسه تاکید کرد که داوری اردکانی دفاعیات خود را روی اتهامات وارد شده به شکات متمرکز کند زیرا مسائل طرح شده در جلسه قبلی ارتباطی به دعوا نداشته است.

این وکیل دادگستری افزود: عمده دفاعیات شکات این بود که متهم هیچ‌گونه ادله‌ای ارائه نکرده و مطالب قبلی وی نیز غیرواقعی بوده است.

بیشتر بخوانید:

ظرف چندروز آتی نظر هیات منصفه اعلام خواهد شد

وی ادامه داد: متهم در این جلسه اعلام کرد برخی مطالبی که قبلا بیان کرده است، خطاب به شکات نبوده است ولی صراحت بیان وی در انتساب اتهامات، این مسئله را تایید نمی‌کند.

نصراللهی با اشاره به نتیجه جلسه گفت: درنهایت هیات منصفه وارد شور شدند و ظرف چند روز آینده نظرشان را به دادگاه اعلام می‌کنند. البته دادگاه الزامی به تبعیت از نظر هیات منصفه ندارد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است جلسه نخست دادگاه مذکور هفته گذشته و در تاریخ ۲ خرداد برگزار شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا