ویژهیادداشت

رپرتاژ آگهی در وکلاپرس و تأثیر آن در پرسونال برندینگ وکیل و نامزدهای انتخابات کانون‌های وکلا

شاید بتوان پایگاه خبری وکلاپرس را تنها رسانه مجوز دار از وزارت ارشاد دانست که به صورت تخصصی در زمینه پوشش جامع و سریع اخبار نهاد وکالت و وکلای دادگستری فعالیت می‌کند.

در طول فعالیت حدوداً سه ساله این پایگاه خبری، وکلاپرس با استقبال خوب وکلای دادگستری، مدیران نهاد وکالت، اساتید حقوقدان، دانشجویان حقوق و دیگر علاقه مندان روبرو شده است.

بیشتر بخوانید:

حضور وکلاپرس در شبکه‌های اجتماعی

حضور وکلاپرس در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام(با بیش از ۶۳ هزار عضو) ، تلگرام(حدود ۹۰۰۰ هزار عضو) ، توییتر و سروش از جمله ویژگی‌های این رسانه صنفی است که موجب شده است تا تعامل با مخاطبین بر متکلم وحده بودن این پایگاه خبری چربیده و افکار عمومی حقوقدان‌ها و وکلای دادگستری از طریق پایش شبکه‌های اجتماعی قابل بررسی بوده باشد.

استفاده از خدمات رپرتاژ آگهی یکی از راه هایی مؤثر و پایا برای وکلای دادگستری و نامزدهای انتخابات کانون‌های وکلا است که از یک سو موجب تقویت اعتبار برند حرفه‌ای ایشان خواهد بود و از سوی دیگر قدم هوشمندانه‌ای برای ارائه برنامه‌های کاربردی به منظور کسب کرسی هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری است.

برای اطلاع بیشتر از هزینه‌ تبلیغات در پایگاه خبری وکلاپرس با شماره ۰۹۲۰۳۱۴۷۰۴۳ تماس بگیرید.

پرسونال برندینگ ( PERSONAL BRANDING ) چیست؟

 ظاهراً تام پیترز نخستین کسی است که اصطلاح برند شخصی را در مقاله و یادداشت‌های خود استفاده کرده است.(دانلود فایل PDF مقاله تام پیترز). این مقاله در سال ۱۹۹۷ در FastCompany منتشر شد و معمولاً انتشار آن را تولد مفهوم پرسونال برندینگ در نظر می‌گیرند.

به نقل از متمم، تام پیترز مهم‌ترین کاربرد برندسازی شخصی را رشد و پیروزی در دنیای حرفه و کسب و کار می‌داند و تلاش برای پرسونال برندینگ را مترادف با تلاش برای رشد و موفقیت شغلی و طی کردن سریع‌تر مسیر شغلی در نظر می‌گیرد.

در پرسنال برندینگ نام شماست که به عنوان برند شناخته شده می‌درخشد و در بین مخاطبان اعتبار کسب می‌کند. ضمن اینکه برندسازی شخصی باعث می‌شود مانند برندسازی تجاری درآمد شما از نام و اعتبار برندتان باشد. شما می‌توانید با برندسای شخصی ذهنیت مخاطبان را نسبت به خودتان هدایت کنید و روی آنها نفوذ داشته باشید.

با توجه به این توضیحات، معقول به نظر می‌رسد است کسانی مانند پزشکان، وکلا، فریلنسرها و … به پرسونال برندینگ به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت نگاه کنند و برای آن وقت بگذارند و برنامه ریزی کنند.

در همین راستا پایگاه خبری وکلاپرس درصدد است با بهره‌گیری از تیم حرفه‌ای تحریریه و با استفاده از پتانسیل شبکه‌های اجتماعی راه برندسازی شخصی را برای وکلای دادگستری هموارتر از گذشته کرده و پرسونال برندینگ وکلای دادگستری را به صورتی جدی‌تر پیگیری کند.

جزئیاتی درباره آگهی در وکلاپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا