اخبار اسکوداویژه

رئیس کانون وکلای خوزستان: از مدیرعامل و رئیس حراست سازمان مالک سالن محل برگزاری مراسم شکایت می کنیم

وکلاپرس- دکتر یزدالله طاهری نسب رئیس کانون وکلای خوزستان در توئیتر با انتشار تصویر دو صفحه از قرارداد اجاره محل برگزاری مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین همایش اسکودا، اعلام کرد از مدیر عامل و رئیس حراست این سازمان شکایت خواهد کرد.

به گزارش وکلاپرس مراسم افتتاحیه چهل و هشتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) که قرار بود ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت به میزبانی کانون وکلای خوزستان در شهر اهواز برگزار شود، با دخالت حراست ساختمان محل برگزاری مراسم، لغو شد.

طبق گزارش های منتشر شده از این مراسم حراست سازمان مالک سالن از ورود وکلایی که پوشش کراوات داشته اند به محل برگزاری مراسم ممانعت کرده است.

بیشتر بخوانید:

دکتر سید یزداله طاهری نسب، رئیس کانون وکلای دادگستری خوزستان در این مراسم ضمن عذرخواهی از مدعوین به دلیل شرایط پیش آمده گفت: متاسفانه با وجود تدارک تمامی مقدمات لازم، از برگزاری همایش ممانعت شد. دلیل آن را هم عدم رعایت الزامات اداری و پوشش کراوات برخی حاضران عنوان کردند و با وجود بیش از یک ساعت رایزنی با مسئولان امر، اجاره برگزاری افتتاحیه در سالن داده نشد.

دکتر یزد الله طاهری نسب در ادامه با انتشار متن قرارداد با مرکز همایش های بین المللی بوستان سازمان آب و برق در توئیتی نوشت:

افتتاحیه ۴۸مین همایش اسکودا با وصف حضور مدیران ۲۸ کانون وکلای کشور به دلیل ممانعت حراست سازمان آب و برق خوزستان (مالک سالن برگزاری) به ادعای پوشیدن کراوات توسط برخی ازمیهمانان لغو شد.به اتهام اخلال در نظم علیه مدیرعامل و رئیس حراست آن سازمان شکایت میکنیم.متن اجاره نامه را بخوانید

‫۵ دیدگاه ها

    1. درود به شرفت مهدی حرف حق رو تو زدی اینا یک مشت آدم های پروو بی ثباتی هستن که دومی ندارن ادعای حقوقی و گنده بازی هاشون همه جارو از رو برداشته.

  1. طبق بند ۱۲_۴ شکایت به جایی نمی رسد چون تعهد داده اند که پوشش اسلامی و اداری را رعایت کنند، و پوشش اسلامی کراوات نیست همچنین پوشش اداری

  2. با آدمای تندرو حتماً باید از طریق قانونی برخورد شود اینا یه مشت جاهل به دین و مذهب و خوارج آپدیت شده هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا