اخبار اسکودا

گزارش زهرا برومند عضو هیأت مدیره کانون وکلای قم از افتتاحیه همایش اسکودا

وکلاپرس- در حالی که طبق برنامه ریزی های قبلی قرار بود چهل و هشتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در شهر اهواز برگزار شود، شروع این مراسم با مشکلاتی همراه شده است.

به گزارش وکلاپرس، وکیل زهرا برومند عضو عیات مدیره کانون وکلای قم که به عنوان عضو هیات مدیره کانون وکلای قم جزو مدعوین همایش چهل و هشتم در محل مراسم حضور دارد در پستی اینستاگرامی جزئیاتی از اختلال به وجود آمده در شروع مراسم را شرح داده است.

طبق گزارشاتی که در اختبار وکلاپرس قرار گرفته است برخی از نیروهای حراست از ورود وکلایی که با کراوات در محل همایش حاضر شده اند، ممانعت به عمل آورده اند.

بیشتر بخوانید:

وکیل برومند در شرح ماجرا در اینستاگرامش نوشت:

روز اول همایش

قسمت اول

۷صبح صبحانه

۸ونیم حرکت به سمت محل افتتاحیه سال گیت بوستان متعلق به سازمان برق اهواز

ساعت ده و نیم مهمانان و مدیران همه رسیدند (فاصله هتل تا سالن افتتاحیه زیاد بود با اتوبوس واحد رفتیم). یک ساعتی گذشت و‌جلسه شروع نشد چرا چون ظاهرا مامور حراست سالن به دلیل پوشش کراوات!!چند نفر از حاضرین روشن کردن میکروفن را ممنوع کرده است

.مدیران معترض شدند که چرا خلاف قانون چنین خواسته ای مطرح است و جلسه را عده ای ترک کردند ..، مدعوین از جمله استاندار و امام جمعه و‌رییس دادگستری به دلیل تاخیر پیش آمده نیز تشریف بردند..جلسه با سخنرانی بدون میکروفن رییس کانون خوزستان دکتر طاهری نسب ‌‌ ‌‌دکتر کوشا رییس اسکودا برگزار گردید .

نظر مرا بخواهید بهترین افتتاحیه هییت عمومی این چهار سال اخیر بود، حرفهای تکراری نشنیدیم و در برابر بی قانونی و اعمال سلیقه عده ای ایستادگی کردیدیم.مدیران بیش از سایر جلسات امکان دیدار و‌مباحث صنفی داشتند.

 افتتاحیه همایش اسکودا
افتتاحیه همایش اسکودا

یک دیدگاه

  1. اسکودا نفعی برای اکثریت وکلا نداشته و ندارد و بهانه سفر و گردشگری عده ای از وکلا شده است بنابراین اهمیتی ندارد چه بر سر افتتاحیه آمده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا