اخبار اسکوداویژه

توضیح بیشتر اسکودا از اتفاقات امروز افتتاحیه همایش چهل و هشتم اتحادیه

مناقشه بر حق شهروندان در انتخاب نوع پوشش

وکلاپرس- روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در خصوص مشکلات به وجود آمده برای برگزاری مراسم افتتاحیه همایش چهل و هشتم کانونها در اطلاعیه ای بر دفاع از حقوق شهروندی تاکید کرد.

به گزارش وکلاپرس در حالی که طبق برنامه ریزی های قبلی قرار بود چهل و هشتمین همایش اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت به میزبانی کانون وکلای دادگستری خوزستان در شهر اهواز برگزار شود، شروع این مراسم با مشکلاتی همراه شد.

طبق گزارشاتی که در اختبار وکلاپرس قرار گرفته است برخی از نیروهای حراست از ورود وکلایی که با کراوات در محل همایش حاضر شده اند، ممانعت به عمل آورده اند که باعث عدم هماهنگی شده و با عدم برگزاری مراسم افتتاحیه همراه شد.

بیشتر بخوانید:

روابط عمومی اسگودا در همین خصوص نوشت:

مدیران حراست سالن همایش سازمان آب وبرق خوزستان طی اقدامی تامل‌برانگیز به بهانه عدم رعایت شئونات اسلامی در کراوات زدن برخی حاضران چهل‌وهشتمین جلسه هیأت عمومی اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری ایران با قطع بلندگوهای سالن از برگزاری افتتاحیه همایش ممانعت بعمل آوردند.

 به گزارش روابط عمومی اسکودا، مدیران کانون‌های وکلا با تاکید بر حق شهروندان در انتخاب نوع پوشش خود و یادآوری منع برخورد سلیقه‌ای و گزینشی، محل سالن را ترک کرده و خواستار برچیدن اقدامات دلخواهانه ناقض حق پوشش شهروندان شدند‌.

 در آیین افتتاحیه این نشست که رییس کل دادگستری استان، نماینده ولی فقیه استان خوزستان و امام جمعه اهواز، رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس و دادستان اهواز نیز حضور داشتند، دکتر جعفر کوشا رییس اسکودا علیرغم قطع صدای بلندگوها طی سخنانی بر عزم وکلا و کانون‌های وکلای دادگستری بر مطالبه و دفاع از حقوق شهروندی تاکید و خواستار مقابله با اعمال سلیقه‌های دلخواهانه ناقض حقوق شهروندی شد.

منبع: روابط عمومی اسکودا

‫۳ دیدگاه ها

  1. یعنی چی هرکی واسه خودش قانونو اجرا میکنه مگه این مملکت صاحب نداره . جلوی بزرگان حقوق و وکلای محترمی که این همه زحمت کشیدن تا به این درجه برسند اینطوری بر خورد کردند واقعا شاهکاره

  2. در کوچه و خیابان و ادارات ایران کراوات می زنن؟ آیا اسکودا، کانون های وکلا و مدعوین معنای لباس اداری را می فهمن؟ همین دعواهای بی مورد را دارین که وضعیت وکلا در خطر قرار گرفته دشمنی بین قوه قضاییه و وکلا ایجاد شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا