اخبار بین المللی

تیراندازی در یک دفتر وکالت در لاس وگاس

وکلاپرس- یک وکیل دادگستری روز دوشنبه (۸ آوریل ۲۰۲۴) در جلسه رسیدگی به حضانت نواه اش با شلیک گلوله عروس سابقش و وکیل طرف مقابل پرونده را به قتل رساند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ان.بی.سی نیوز، پلیس لاس وگاس اعلام کرد که یک وکیل دادگستری در یک دفتر حقوقی در منطقه سامرلین در نزدیکی لاس وگاس در جریان جلسه رسیدگی به اتهامات مربوط به حضانت یک کودک، با اسلحه شلیک کرد و دو نفر را کشت.

ستوان جیسون جوهانسون، پلیس لاس وگاس، در یک کنفرانس خبری گفت که تیرانداز، مردی حدودا ۷۰ ساله، پس از تیراندازی و کشتن یک مرد ۵۰ ساله و یک زن ۳۰ ساله، خودکشی کرد.

دفتر پزشکی قانونی شهرستان کلارک روز سه شنبه هویت افرادی که در تیراندازی جان باختند را اشلی پرینس (Ashley Prince) 30 ساله، دنیس پرینس (Dennis Prince) 57 ساله و جوزف هیوستون (Joseph Houston) 77 ساله، اعلام کرد.

طبق اعلام پلیس لاس وگاس در زمان تیراندازی هفت نفر در اتاق بوده اند که چهار نفر دیگر، از جمله یک خبرنگار دادگاه، توانستند به سرعت فرار کنند و با پلیس تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید:

اشلی پرینس پیش از طلاق در سال ۲۰۲۱ با یک وکیل دیگر به نام دیلن ادوارد هیوستون ازدواج کرده بود و  این حادثه در روز دوشنبه در یک پرونده حضانت مربوط به دیلن، پسر اشلی و هیوستون رخ داد.

اندکی قبل از این حادثه اشلی پرینس یک درخواست اضطراری برای درخواست سرپرستی انحصاری فرزندان خردسالش با همسر سابقش به همراه دادخواستی برای دستمزد و هزینه های وکیل ارائه کرد اما پدر شوهر سابق اشلی که از روند قانونی ناراضی بود با شلیک گلوله اقدام به قتل عروس سابقش و همسر وی (وکیل وی در این پرونده) کرد و سپس خودش را با گلوله به قتل رساند.

دنیس پرینس، وکیل معروف در لاس وگاس در سال ۲۰۱۶ توسط انجمن عدالت نوادا به عنوان وکیل محاکمه سال نوادا شناخته شد. او پیش از این بیش از ۱۰۰ پرونده را رسیدگی کرده بود.

منبع: ان.بی.سی نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا