گفت و گوویژه

احتمال می‌رود قتل وکیل جعفر آقایی توسط اطرافیان یکی از موکل‌های وی صورت پذیرفته باشد

کانون وکلای مرکز در حال تلاش برای پیگیری پرونده قتل وکیل جعفرآقایی در تهران است

وکلاپرس- دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز درخصوص پیگیری های این کانون در پرونده قتل مرحوم وکیل محمودرضا جعفر آقایی گفت: تلاش میکنیم در صورت امکان، پرونده در تهران مورد رسیدگی قرار بگیرد.

به گزارش وکلاپرس، بامداد ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ وکیل محمودرضا جعفرآقائی در شهرستان شاهرود مورد سوءقصد با سلاح گرم قرار گرفت و در حضور پسر پنج ساله و همسرش به قتل رسید.

حال امروز گمانه زنی‌هایی درباره وقوع قتل از سوی اشخاص مرتبط با متهمین پرونده سایت‌های قمار بازی به نام‌ میلاد حاتمی و محمدرضا زاهدی در حال انتشار است که صحت آن از سوی وکلاپرس تأیید نمی‌شود.

ظن ها متوجه موکل مرحوم در یکی از پرونده هایش است

وکیل محمد شیوایی، دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و گفت: مرحوم محمودرضا جعفرآقائی در تهران زندگی می‌کرد و برای تعطیلات به شاهرود رفته بود. او پس از اتمام مراسم شب تاسوعا، حین برگشت در حضور همسر و فرزندش به قتل رسید.

او ضمن تشریح پیگیری‌ها و اقدامات این کانون گفت: ظن ها متوجه موکل مرحوم در یکی از پرونده هایش است؛ مرحوم وکیل جعفر آقایی در معیت یکی از همکاران وکیل پرونده ای را وکالت می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

وکیل جعفر آقایی از اخبار و مسائلی مطلع شده بود که سبب شد توسط موکلش عزل شود

این وکیل دادگستری ادامه داد: در حین همین پروژه، از اخبار و مسائلی مطلع شده بود که سبب شد توسط موکلش عزل شود. پس از این موضوع، سوءتفاهم‌ها بیشتر شده و حتی توسط اشخاصی از سوی موکل مورد تهدید قرار گرفته بود. برهمین اساس پیش بینی می شود این اتفاق از سوی همراهان موکل حادث شده باشد.

تلاش می‌کنیم پرونده مرحوم وکیل جعفر آقایی در تهران مورد رسیدگی قرار بگیرد

دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز با اشاره به اقدامات این کمیسیون و ریاست کانون بعد از اطلاع از وقوع حادثه گف: به محض اطلاع، ریاست کانون وکلای دادگستری مرکز موضوع را از طریق تماس تلفنی با مقامات رسیدگی کننده در میان گذاشت. امروز نیز به صورت رسمی پیگیری از سوی مراجع قضایی آغاز می شود. امروز یکی از همکاران به صورت ویژه و اختصاصی پیگیر این پرونده می‌شود.

او با اشاره به تلاش این کانون برای رسیدگی به پرونده در تهران گفت: علی رغم اینکه حادثه در شاهرود اتفاق افتاده است اما به جهت اینکه مربوط به موضوع وکالت وی در تهران بوده است، تلاش می‎‌کنیم پرونده در تهران مورد رسیدگی قرار بگیرد. در غیر این صورت حتما مسئولین قضایی تهران را در جریان قرار می‌دهیم تا با توجه به حساسیت موضوع با مقامات قضایی سمنان مذاکره کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا