اخبار صنفیویژه

دادستان شاهرود : مظنون به قتل وکیل محمودرضا جعفر آقایی دستگیر شده است

وکلاپرس- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود از دستگیری مظنون احتمالی قتل وکیل محمود رضا جعفرآقائی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضی پارسامنش بامداد سه‌شنبه اعلام کرد: با توان و اقتدار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در کمتر از ۱۲ ساعت فرد مظنون احتمالی شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید:

 وی تاکید کرد: پرونده درحال تحقیقات مقدماتی است و احتمال دخالت فرد یا افراد دیگری نیز در این رخداد متصور است.

پارسامنش ابراز داشت: محمود رضا جعفر آقایی (مقتول) با شلیک گلوله فرد ناشناس در ساعت نخستین بامداد دوشنبه از پا در آمد.

وی با بیان اینکه جعفرآقایی برای درمان به بیمارستان منتقل شد اما تلاش چند ساعته تیم درمان نتیجه بخش نبود، ادامه داد: پس از فوت وکیل، دستور ویژه قضایی لازم به فرمانده انتظامی برای بسیج تمامی امکانات پلیس به منظور شناسایی قاتل صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شاهرود با بیان اینکه مردم از طریق مبادی رسمی اخبار را پیگیری نمایند تا از بروز شایعات جلوگیری شود، اظهار داشت: خبرهای تکمیلی لازم در این راستا پس از اتمام تحقیقات اولیه اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا امروز این ششمین سوء قصد یا ترور وکلای دادگستری بوده است که مورد اخیر منجر به درگذشت وکیل محمود رضا جعفر آقایی شد.

به نظر می‌رسد رشد چشمگیر سوء قصد به جان وکلای دادگستری در سال جدید نیازمند تدبیر فوری مدیران نهاد وکالت بوده و بار دیگر ضرورت رایزنی رؤسای اسکودا و کانون‌های وکلای دادگستری با مقامات دادگستری و سایر نهادهای حاکمیتی را یادآور شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا