اخبار صنفیویژه
موضوعات داغ

جزئیاتی بیشتر از قتل محمودرضا جعفر آقائی در بامداد عاشورا ۱۴۰۱ شمسی

وکلاپرس ـ دبیر دوم کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز در توضیح جزئیاتی از واقعه قتل وکیل محمودرضا جعفر آقائی در بامداد روز عاشورا گفت: پیشتر وکیل همکار مقتول موضوع را به مقامات امنیتی و قضایی منعکس کرده بود.

 خبرنگار وکلاپرس در ارتباط با قتل وکیل محمود رضا جعفر آقائی در شهر شاهرود به دنبال دست یابی به جزئیاتی بیشتر از این اتفاق و پیگیری کانون وکلای مرکز رفته و جویای پیگیری قضیه از سوی کمیسیون حمایت کانون مرکز شده است.

بیشتر بخوانید:

وکیل محمد شیوایی و‌ وکیل سجاد شکوری راد، دو دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز در پاسخ به خبرنگار وکلاپرس درباره این اتفاق تلخ گفتند: بامداد ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ وکیل محمودرضا جعفر آقائی در شهرستان شاهرود مورد سوقصد با سلاح گرم قرار می‌گیرد و در حضور پسر پنج ساله و همسرش به قتل می رسد.

وکیل شکوری راد درباره قاتل احتمالی مرحوم جعفرآقائی گفت: وکیل مرحوم به اتفاق وکیلی دیگر مشترکاً در پرونده‌ای اقتصادی در حال انجام وظیفه بودند. موکل پرونده از ماه قبل در بازداشت به سر برده و به تازگی در خصوص ایشان کیفرخواست صادر شده است. مظنونینی در این ارتباط وجود دارند که به دلیل محرمانگی از توضیحات بیشتر صرف نظر میگردد.

وی افزود: احدی از وکلای دادگستری که در پرونده مذکور با وکیل مقتول همکاری می‌کرده است نیز در معرض تهدید جدی و خطر قرار دارد و پیشتر موضوع را به مقامات امنیتی و قضایی منعکس نموده است که متاسفانه ترتیب اثر خاصی داده نشده است.

این وکیل دادگستری درباره پیگیری های کانون وکلای مرکز گفت: کمیسیون حمایت به محض اطلاع موضوع را در دستور کار قرار داده و به زودی اقدامات اطلاع رسانی می گردد.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تا امروز این ششمین سوء قصد به وکلای دادگستری بوده است که متاسفانه در این حادثه وکیل در معرض خطر به قتل رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا