اخبار صنفی

آغاز جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت امروز با دستور امهال حق بیمه کارآموزان وکالت

وکلاپرس- مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا و کارگشایان دادگستری در حال برگزاری جلسه ای با دستور امهال حق بیمه کارآموزان وکالت است.

به گزارش وکلاپرس پس از درخواست امهال حق بیمه کارآموزان وکالت توسط کانون های فارس و کهگیلویه و بویر احمد و خراسان شمالی، هیئت مدیره صندوق حمایت تصمیم به برگزاری جلسه مجمع عمومی با این موضوع گرفتند.

بیشتر بخوانید:

در همین راستا مهدی کریمی عضو هیات مدیره کانون وکلای صندوق حمایت با انتشار پستی در اینستاگرامش از برگزاری این جلسه در مهر ماه خبر داده و نوشته بود:

با توجه به بروز مشکلات برای کارآموزان محترم ورودی سال ۱۴۰۰ پیرامون پرداخت حق بیمه، هیات مدیره صندوق بدوا بخشوگی جرایم را مصوب نموده و سپس با عنایت به مقررات آیین نامه جدید و عدم امکان اشتغال کارآموزان در مقطعی از مدت کارآموزی و مکاتبه کانون های محترم، از آنجا که تصمیم گیری در این خصوص در حیطه اختیارات مجمع عمومی صندوق است، لذا مقرر گردید جلسه هیات عمومی به طور فوق العاده در مهر ماه جهت تعیین تکلیف این موضوع تشکیل گردد.

در نهایت تاریخ ۲۰ مهر ماه برای برگزاری جلسه مجمع عمومی صندوق حمایت وکلا تعیین شد که یکی از دستورات این جلسه بررسی و اتخاذ تصمیم درخواست هیأت مدیره صندوق حمایت و کانونهای وکلای فارس و کهگیلویه و بویراحمد و خراسان شمالی با موضوع استمهال حق بیمه کارآموزان ورودی سال ۱۴۰۰ است.

اخبار بعدی در خصوص جلسه صندوق حمایت و تصمیمات مدیران، متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا