اخبار اسکوداهمایش اسکوداویژه

همایش سی و هفتم اسکودا در هتل عباسی اصفهان برگزار خواهد شد

۲۲ اردیبهشت شورای اجرایی اسکودا درباره اصلاح اساسنامه این نهاد و همایش خرداد اسکودا گرد هم آمدند

وکلاپرس- جلسه شورای اجرایی اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲ به صورت حضوری و برخط برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس اتحادیه، اعضای شورای اجرایی و برخی از رؤسای کانون های وکلای دادگستری در محل اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری برگزار شد طرح پیشنهادی کارگروه اصلاح اساسنامه این نهاد در برخی موارد تصویب شده و  همچنین بخشی از جزئیات برگزاری سی و هفتمین همایش اسکودا نیز تعیین شد. مشروح جلسه را در ادامه میخوانید:

جلسه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ شورای اجرایی اسکودا

در آغاز جلسه رئیس محترم اتحادیه جناب آقای دکتر کوشا پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و ضمن تشکر از حضور روسای و نمایندگان محترم شورای اجرایی عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک گفتند و وارد دستور جلسه شدند.

۱- اصلاح اساسنامه اتحادیه

طرح پیشنهادی کارگروه با اصلاحات در برخی موارد به تصویب رسید و مقرر شد موارد اصلاحی در دستور کار هیئت عمومی اصفهان مطرح و مورد تصویب قرار گیرد.

۲- بررسی بودجه همایش اصفهان

در خصوص این بند تصویب شد با توجه به وضعیت فوق‌العاده کرونا به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و جابجایی مهمانان به دلیل عدم جابجایی در همایش در هتل عباسی اصفهان برگزار شود و مبلغی هم الحساب به کانون میزان پرداخت شود.

بیشتر بخوانیدهمایش اسکودا در اصفهان پس از ماه رمضان برگزار خواهد شد

۳ بررسی برنامه‌ها و مهمانان همایش اصفهان (بند الف ماده ۱۴ آیین کار)

ضمن تاکید بر دعوت از مقامات استانی و ملی نحوه دعوت و تعیین مهمان ها به رئیس اتحادیه و رئیس کانون میزبان (اصفهان) تفویض می‌شود.

۴- تدوین اساسنامه موسسات حقوقی

به جلسات بعدی موکول شد.

جلسه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ شورای اجرایی اسکودا
جلسه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ شورای اجرایی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا