اخبارویژه

سقوط مرگبار وکیل میلان برزگر از طبقه پنجم آپارتمان در رشت

وکلاپرس- دهم مهرماه وکیل میلان برزگر از طبقه پنجم آپارتمانی در منطقه گلسار رشت سقوط کرد و به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از دیارمیرزا، نیمه شب دهم مهرماه وکیل میلان برزگر از طبقه پنجم آپارتمانی در منطقه گلسار رشت سقوط کرده و به علت شدت جراحات وارده درگذشته است.

مادر میلان برزگر: فرضیه قتل هم وجود دارد

مادر میلان برزگر در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در خصوص علت این حادثه گفت: دیشب حوالی ساعت ۸، یکی از دوستان میلان به منزل ما مراجعه کرده و دخترم به اتفاق وی خانه را ترک کرد.

وی افزود: حوالی ساعت ۲الی۲:۳۰شب میلان از بالکن طبقه پنجم منزل همان دوستش سقوط کرده و متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده درگذشت.

بیشتر بخوانید: جزئیاتی از قتل یک وکیل دادگستری جلوی کاخ دادگستری طرطوس سوریه

این ولی دم با بیان اینکه در مرگ میلان، فرضیه قتل هم وجود دارد، گفت: پی از طرح شکایت، پرونده ای در دادسرا طرح و تحقیقات در خصوص روشن شدن علت مرگ میلان ادامه دارد.

نظر معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان درباره قتل وکیل میلان برزگر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان درباره این حادثه گفته است: این خانم ۳۵ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد. کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی در محل حادثه حاضر و پس از انجام تحقیقات میدانی جسد این خانم از بیمارستان به پزشکی قانونی منتقل شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان تشریح علت تامه فوت را منوط به اخذ نظریه پزشکی قانونی و تکمیل تحقیقات پلیس عنوان کرد و گفت: پرونده مربوطه در حال سیر مراحل قانونی است.

بیشتر بخوانید: الکس مرداک؛ وکیل آمریکایی که قصد داشت با کشتن خود از بیمه کلاهبرداری کند

گفتنی است سال گذشته شاهد قتل یک وکیل دادگستری در کرمانشاه بودیم؛ پریوش ظفری در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ در پی تیراندازی همسر موکل خود کشته شد. این تیراندازی در پی دعوای استرداد جهیزیه موکل مرحوم پریوش ظفری با همسرش رخ داد و علاوه بر این وکیل دادگستری و موکلش، شاهد پرونده نیز به قتل رسید.

لازم به ذکر است ۲ مرداد جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل مرحوم پریوش ظفری تشکیل شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا