اخبارویژه

سازمان نظام روانشناسی اسامی روانشناس‌نماها را منتشر کرد/ چه زمان اسامی متظاهرین به وکالت و موسسات حقوقی غیرمجاز منتشر می‌شود؟

وکلاپرس- سازمان نظام روانشناسی ایران در اقدامی اسامی افراد غیر روانشناس را که بدون مجوز در حال فعالیت هستند، منتشر کرده است. آیا کانون‌های وکلا و اسکودا قادر به اقدام مشابهی هستند؟

به گزارش وکلاپرس، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای با انتشار اسامی متظاهرین به حرفه روانشناسی اعلام کرد: به اطلاع مردم عزیز کشورمان می رساند، بر طبق تبصره ۳ ماده ۴ و ماده ۵ قانون تشکیل سازمان از مراجعه به افراد فاقد شماره نظام روان شناسی و مشاوره جهت مشاوره روان شناسی یا کلاس های آموزشی حضوری و انلاین خودداری نمایید.

بیشتر بخوانید:

اگرچه در بین اسامی منتشر شده نام اشخاص مشهوری چون فرهنگ هلاکویی، محمود انوشه، سهیل رضایی و محمد عرشیان فر به چشم می‌خورد، اما سازمان نظام روانشناسی اعلام کرده این لیست اولیه است و اسامی سایر افراد فاقد مجوز در آینده بروز رسانی خواهد شد.

در سوی دیگر سالیان سال است که کانون‌های وکلای دادگستری و اسکودا از وجود کارچاق‌کن و موسسات حقوقی غیرمجازی صحبت می‌کنند که علاوه بر تظاهر به وکالت، منجر به فساد در دستگاه قضا شده‌اند.

هرچند اخیراً مدیران نهاد وکالت در زمینه تأیید مؤسسات حقوقی دارای مجوز اقداماتی را انجام داده‌اند، لیکن جای خالی انتشار اسامی متظاهرین به حرفه وکالت و موسسات حقوقی غیرمجاز احساس می‌شود؛ لیستی که می‌شود در بازه‌های زمانی ۳ ماهه تجدید و تکمیل شود.

در ادامه اسامی تازه منتشر شده افراد غیر روانشناس فاقد مجوز را خواهید خواند.

اسامی افراد غیر روانشناس فاقد مجوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا