گفت و گوویژه

توضیحات دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز از احضار ۷۰ وکیل به دادسرای امنیت اوین

وکلاپرس- دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز درخصوص آخرین وضعیت احضار وکلای دادگستری گفت: حدود ۷۰ وکیل به دادسرای امنیت تهران احضار شده اند.

به گزارش وکلاپرس، از ۱۸ اردیبهشت ماه امسال برخی از وکلای دادگستری به دادسرای امنیت تهران احضار شده اند. لازم به ذکر است در این احضارها که توسط غالبا شعبه ۷ دادسرای امنیت اوین(شهید مقدس) صورت گرفته است، عنوان اتهامی ذکر نشده است.

بیشتر بخوانید:

حدود ۷۰ وکیل به دادسرای امنیت تهران احضار شده اند

وکیل محمد شیوایی، رییس اداره حقوقی و دبیر کمیسیون حمایت کانون وکلای مرکز، در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تشریح آخرین پیگیری های صورت گرفته گفت: تعداد وکلایی که احضار شده اند و به ما اطلاع رسانی شده است، حدود ۷۰ نفر هستند.

وی ادامه داد: بعد از جلسه ای که با دکتر حسن صفادوست (رییس کانون وکلای دادگستری مرکز) و وکیل حمیدرضا محمدی (رییس روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز) داشتیم، مراحل ابتدایی پیگیری آغاز شد. درنهایت در حال پیگیری ویژه پرونده و حمایت از وکلای کل کشور -البته با اولویت قرار دادن اعضای کانون وکلای مرکز- هستیم.

 حسن صفادوست جلسه ای با مقامات ذیربط قضایی داشته است

شیوایی افزود: تا حد امکان لیست افراد تهیه و به ریاست کانون وکلای مرکز تحویل شده است تا با همبستگی جمعی بتوانیم از طریق مذاکره موضوع را برطرف کنیم. لازم به ذکر است دکتر حسن صفادوست جلسه ای با مقامات ذیربط قضایی داشت و امیدواریم موضوع ختم به خیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا