گفت و گوویژه
موضوعات داغ

نائب رئیس کانون وکلای مرکز: خبر حمله با گاز اشک‌آور به کانون وکلای مرکز شیطنت رسانه‌ای بود

وکلاپرس– نائب رئیس کانون وکلای مرکز ضمن تکذیب خبر حمله شیمیایی به ساختمان کانون گفت: به کار گرفتن کلمه حمله برای وضعیت دیروز شیطنت رسانه‌ای بود.

به گزارش وکلاپرس، روز گذشته(۲۷ اسفند ۱۴۰۱) اخبار متعددی درخصوص انتشار گاز اشک آور در کانون وکلای مرکز همرسانی شد و برخی از وکلای حاضر در ساختمان نیز از وضعیت غیر قابل تحمل ظهر روز گذشته مطالبی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

اگرچه رسانه‌های صنفی اعلام کردند حمیدرضا محمدی(رئیس اداره روابط عمومی کانون وکلای مرکز) خبر وقوع چنین اتفاقی را تأیید کرده است، لیکن نائب رئیس این نهاد به وکلاپرس خبر حمله با گاز اشک آور را تکذیب کرد.

به کار گرفتن کلمه «حمله» شیطنت رسانه ای بود

وکیل محمد شاه‌محمدی، عضو هیات مدیره و نائب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز، در گفتگو با خبرنگار وکلاپرس گفت: به کار گرفتن کلمه «حمله» برای اتفاق یا وضعیت پیش آمده دیروز در کانون مرکز، شیطنت رسانه ای بود.

وی ادامه داد: دیروز قبل از ظهر که شخصا در کانون حضور داشتم، برای بعضی از حاضرین در ساختمان حالت سرفه و سوزش گلو ایجاد شد. این موضوع مسبوق به سابقه بوده و در سال‌های گذشته هم یک مرتبه دیگر حادث شده بود.

منشا این وضعیت عمدی نبوده و سهواً اتفاق افتاده است

عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز گفت: بنابراین خبر حمله با گاز اشک آور صحیح نبود. برداشت اولیه همکاران این است که منشا این وضعیت عمدی نبوده و سهواً اتفاق افتاده است.

وی در پایان گفت: علت ایجاد وضعیت در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا