اخبار کانون هاویژه

انتشار گاز اشک آور در کانون وکلای مرکز

وکلاپرس- وکیل هادی شریف زاده در توئیترش از حمله افرادی با گاز اشک آور به کانون وکلای مرکز خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، وکیل هادی شریف زاده در حساب توییتری خود نوشت: «امروز صبح افرادی ناشناس با گاز اشک‌آور به ساختمان کانون وکلای دادگستری مرکز حمله کردند.

خبرنگار وکلاپرس در حال بررسی صحت و سقم ماجرا و پیگیری جزئیات بیشتر خبر است.

لازم به ذکر است چندی پیش نیز برخی از کارآموزان کانون وکلای مرکز از انتشار چنین گازی در جلسه کارآموزی در ساختمان این نهاد خبر داده بودند که منجر به تعطیلی کلاس و حضور کارآموزان در خارج از ساختمان شده بود.

بیشتر بخوانید:

‫۶ دیدگاه ها

  1. اینکه یک نفر که مجوز وکالت دارند آمدند آشکار جنجال بی سند راه بیاندازند ، یا خیلی آگاهند یا خیلی ناآگاه. ولی در دنیا فقط اعمال افراد رو میشه پیگیری کرد.

  2. به نهاد عدالت تهاجم شده است و متاسفانه برخی ها به سخره گرفته اند. اقدامات مجرمانه را نباید با کلمات طنزآلود مباح گونه جلوه داد.

  3. بنده به عنوان یه وکیل از مرکز وکلا باید بگم واقعا متاسفم برا افرادی که به قدیمی ترین نهاد مدنی یک کشور حمله کردنند و بیشتر باید تاسف خورد به حال کسانی که از این دست رفتارها را به طنز و مسخره میگیرن

  4. باسلام وتبریک سال نو وتبریک بهار قرآن ماه ضیافت الله ومهمانی خدا .متاسفانه روند رو به رشد ایجاد جو بدبینی ویتس در جامعه چنان رو به افزایش است که در جامعه اسلامی موجبات بدبینی وسوء تفاهماتی را فراهم آورده وهر روز کشور ونظام اسلامی ومسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی را مواجه با مشکلاتی نموده وعدم برخورد قاطع با قانون شکنان وخاطیان از سوی مراجع تنتظامی واطلاعاتی وقضایی کشور باعث گردیده که خاطیان از قانون با احساس امنیتی بیشتر به اعمال خلاف خود ادامه داده وایجاد هراس در مردم بوجود آورند .جا دارددر این میان مسئولین انتظامی واطلاعاتی کشور با قدرت هر چه بیشتر با آنان برخورد نموده ودستگاه قضایی وقضات شریف وپاکدامان قوه قضائیه با صدور احکام مناسب وفق قانون ومقررات نسبت به مجازات خاطیان وبرهم زنندگان نظم وامنیت جامعه اقدام لازم ومقتضی رابعمل آورند .باتشکر وسپاس ابراهیم ایران پور مبارکه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا