اخبار کانون ها

اعلام آمادگی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای خراسان برای کمک به آسیب‌دیدگان مسمومیت های اخیر

وکلاپرس- کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای خراسان در واکنش به مسمو میت های سریالی دانش آموزان که در سرتاسر کشور اتاق افتاده است در اطلاعیه ای این اقدامم را محکوم کرد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای خراسان، کمیسیون حقوق بشر این نهاد ضمن تقاصای برخورد قاطع دستگاه قضایی با مسببین مسمویت‌های اخیر دانش‌آموزان دختر در کشور، آمادگی این کمیسیون برای پذیرش و پیگیری شکایات بزهدیدگان را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

در اطلاعیه کانون وکلای خراسان آمده است:

متأسفانه در ماههای اخیر در مناطق عدیده کشور مواجه با رفتار دهشت افکنانه علیه تمامیت جسمی و روانی دانش آموزان دختر به نحو زنجیره ای سازماندهی شده هستیم که یقیناً اقدامی بزهکارانه و مخل امنیت انسانی و نظم عمومی محسوب میشود.

کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری خراسان ضمن تقاضای برخورد قاطع دستگاه قضائی با مرتکبین این فجایع در جهت پاسداری از حقوق عامه و حفظ نظم عمومی موضوع اصل ۲۲ قانون اساسی نظر به اینکه اخیرا استان خراسان نیز شاهد رخداد فاجعه بار بوده است آمادگی خود را جهت پذیرش و پیگیری شکایات بزه دیدگان اعلام مینماید.

متقاضیان محترم میتوانند همه روزه از ساعت ۱۱ الی ۱۳ به کانون وکلای دادگستری خراسان به نشانی بولوار قاضی طباطبایی نبش خیابان وکیل، طبقه اول کمیسیون حقوق بشر مراجعه نمایند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری خراسان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا