گفت و گوویژه

تایید حکم قصاص قاتل پریوش ظفری در دیوان عالی کشور

وکلاپرس- وکیل یکی از اولیای دم مرحوم پریوش ظفری از تایید حکم قصاص دادگاه کیفری یک کرمانشاه در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: پرونده به به اجرای احکام ارسال شده است.

به گزارش وکلاپرس، ظهر ۱۴ بهمن سال ۹۹ خبر دردناکی از سوء قصد به جان کارآموز وکالت «پریوش ظفری» در شهر کرمانشاه رسانه‌ای و پس از دقایقی خبر فوت وی در اثر شدت جراحات و خونریزی ناشی از اصابت گلوله منتشر شد.

 الف.ک جوان حدود ۳۰ ساله‌ای بود که در این روز مرتکب قتل همسر، وکیل وی (پریوش ظفری) و شاهد پرونده در کرمانشاه شده بود.

در سالگرد وقوع این رخداد سراغ عبدالناصر ساداتی، وکیل مادر مرحوم پریوش ظفری، رفتیم و از وی درباره آخرین وضعیت پرونده قاتل این کارآموز وکالت پرسیده‌ایم.

وکیل ساداتی در گفت و گو با وکلاپرس گفت: قاتل پریوش ظفری به سه فقره قصاص نفس بابت قتل سه نفر و ۵ سال حبس بابت جنبه عمومی جرم محکوم شده بود.

وی ادامه داد: باتوجه به درخواست تجدیدنظرخواهی متهم، پرونده شهریورماه سال جاری در دیوان عالی کشور مطرح شد و اخیرا نیز رأی مذکور در دیوان عالی کشور تایید شده و به مرحله اجرای احکام رفته است.

این وکیل دادگستری در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر زمان اجرای حکم گفت: در حال حاضر بایستی امور مربوط به استیذان انجام شود که اصولا چندماه زمان می برد و معمولا تاریخ آن اعلام نمی شود.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است روز سه شنبه (۱۴ بهمن ۹۹)  کارآموز وکالت پریوش ظفری  و موکلش در حین حضور در دفتر وکالت در شهر کرمانشاه توسط همسر موکل خود مورد هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شدند. متاسفانه پریوش ظفری در حین انتقال به بیمارستان، به علت شدت جراحت فوت کرد.

این تیراندازی در پی دعوای استرداد جهیزیه بود و درنهایت منجر به قتل سه نفر (وکیل، موکل و یک شاهد) و زخمی شدن شاهد دیگر شد.

یک دیدگاه

  1. وکیل بیگناه رو مظلومانه به شهادت رساند ، خانم ظفری شهید شد اما متأسفانه وکلا همیشه حقشون ضایع میشه …
    خیلی ناراحت شدیم انشاالله که در ملا عام قاتل رو هر چی سریعتر آویزان کنند تا درسی برای سایرین شود …
    این قاتلان حیوان صفت که آرامش رو از خانواده دیگران رو می گیرند و طفل معصوم رو بی مادر میکنند باید با عذاب به درک واصل شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا