اخبار مجلس شورای اسلامیویژه

ابوترابی: سوءتفاهم بود/ دادستان تهران وعده داد: برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد

وکلاپرس ـ در پی واکنش‌ افکار عمومی به اقدام ابوترابی در تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر، علی القاصی مهر وعده برخورد قانونی با این نماینده مجلس را داد.

به گزارش وکلاپرس، دادستان تهران از ورود دستگاه قضایی به ماجرای تخریب دیوار دانشگاه آزاد واحد نجف‌آباد توسط نماینده این شهرستان خبر داد.

بیشتر بخوانید: ابوالفضل ابوترابی، طراح «طرح آموزش و پذیرش وکالت» کیست؟

 

القاصی‌مهر: از باب حق عمومی پیگیری و برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد

علی القاصی‌مهر در پی اقدام ابوالفضل ابوترابی در تخریب بخشی از دیوار دانشگاه آزاد این شهرستان، در پاسخ به سوالی درباره این موضوع به خبرنگاران گفت: از آنجا که دانشگاه آزاد یک نهاد غیرخصوصی و عمومی است و اموال و سرمایه آن به عنوان سرمایه عمومی محسوب می‌شود با توجه به ماده ۵ اساسنامه دانشگاه آزاد و تبصره ذیل آن، موضوع از باب حق عمومی پیگیری و برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد.

محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز در این زمینه با اشاره به نامه رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد به فرمانداری و ارسال رونوشت آن به دادسرا گفته بود که به نماینده نجف‌آباد تاکید شده که اقدامات تصرفی تا طی‌شدن مراحل قانونی متوقف شود و برای انجام تشریفات قانونی، پیگیر موضوع باشد.

این در حالی است که ابوترابی روبروی دوربین شبکه خبر گفته است این اقدام ناشی از سوءتفاهم بوده است و دشمنان از این اختلافات سوء استفاده نکنند.

لازم به ذکر است، ابوترابی از معدود نماینده‌های مجلس است که به اعلام آمار عجیب درباره حرفه وکالت شهره است. پیشتر وی درباره سرانه وکیل در ایران گفته بود: «ما در حال حاضر در ایران کمترین سرانه‌ وکیل دنیا نسبت به پرونده را داریم»

بیشتر بخوانید: تداوم اظهارنظرهای عجیب ابوترابی: کمترین سرانه‌ وکیل دنیا نسبت به پرونده را داریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا