اخبارویژه

 ۳۱ خرداد ؛ آخرین فرصت بهره‌مندی از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم

وکلاپرس- ۳۱ خردادماه، آخرین فرصت بهره‌مندی از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ و یا تکمیل و ارایه اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل است و این مهلت، قابل تمدید نیست.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور، سخنگوی این سازمان اعلام کرد: ۳۱ خردادماه؛ آخرین فرصت بهره‌مندی از مزایای تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات مستقیم است و این مهلت قابل تمدید نیست.

شرط بهره مندی مودیان از معافیت‏ های مالیاتی تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر است

مهدی موحدی بک‌نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مطابق قانون مالیات‏‌های مستقیم، آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیاتی از سوی صاحبان مشاغل ۳۱ خردادماه است، تصریح کرد: شرط بهره مندی مودیان از معافیت‏ های مالیاتی تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر و قانونی است. لذا مودیان مالیاتی قبل از اتمام این مهلت، نسبت به انجام تکالیف خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه با اشاره به مزایای تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ یا تکمیل و ارایه اظهارنامه از سوی صاحبان مشاغل تاکید کرد: مودیان مالیاتی صرفاً تا ۳۱ خردادماه فرصت دارند به درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی my.tax.gov.ir مراجعه و نسبت به پذیرش یا عدم پذیرش مالیات مقطوع خود و ترتیب پرداخت آن اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا