اخبار کانون هاویژه

یک کارآموز وکالت زن و موکلش در کرمانشاه کشته شدند

وکلاپرس ـ یک کارآموز وکالت زن و موکلش در حین حضور در دفتر وکالت در شهر کرمانشاه توسط شخصی مورد هدف تیراندازی قرار گرفته و کشته شدند.

به گزارش وکلاپرس، ساعتی پیش(۱۳۹۹/۱۱/۱۴) برخی منابع خبری از تیراندازی مقابل دادگستری کرمانشاه خبر داده و از مجروح شدن یک وکیل دادگستری گفتند.

بیشتر بخوانید: توضیحات نایب رییس اسبق کانون وکلای لرستان درباره سوء قصد به جانش

با پیگیری های خبرنگار وکلاپرس از طریق مدیران کانون وکلای کرمانشاه، وکیل رضا سنجابی(عضو هیأت مدیره کانون وکلای کرمانشاه) درباره شخص مورد نظر گفت: وی کارآموز وکالت بنده بوده و در این حادثه مورد هدف قرار گرفته است.

نام کارآموز مقتول پریوش ظفری است

به گفته وکیل رضا سنجابی، شخص مورد هدف قرار گرفته شده از کارآموزان وکالت وی با نام پریوش ظفری بوده که در حال مشاوره با موکل خویش مورد هدف قاتل قرار می گیرد و به شدت زخمی می شود.

متاسفانه در حین انتقال وی به بیمارستان، به علت شدت جراحت این کارآموز وکالت فوت می کند.

جزییات جدید از زبان قاتل پریوش ظفری را اینجا بخوانید

سنجابی در توضیح بیشتر افزود: این تیراندازی که منجر به قتل سه نفر شده است، در پی یک دعوای استرداد جهیزیه بوده که قاتل همسر موکل بوده و علاوه بر همسرش، برادر همسریک شاهد حاضر در صحنه و این کارآموز وکالت را نیز به قتل می رساند.

لازم به ذکر است این کارآموز وکالت، کارآموز کانون قزوین بوده که مهمان کانون وکلای کرمانشاه شده و در آن جا مشغول گذراندن دوره کارآموزی خود بوده است.

بیشتر بخوانید: روز جهانی «وکلای در معرض خطر» زمانی برای انعکاس امنیت شخصی و حرفه‌ای وکلا

توضیحات معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه درباره این حادثه

به گزارش ایسنا،محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از وقوع تیراندازی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت:حوالی ظهر امروز (سه شنبه، ۱۴ بهمن) یک مورد تیراندازی در خیابان بنت الهدی مقابل دادگستری کل استان به پلیس گزارش و تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد فردی به دنبال اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش، مقابل یکی از دفاتر وکالت اقدام به تیراندازی می کند که منجر به کشته شدن برادر همسرش در همان محل می شود. [وکلاپرس: در پیگیری های بعدی مشخص شد این شخص شاهد پرونده و نه برادر همسر قاتل بوده است]

آمویی تصریح کرد: همچنین در این تیراندازی همسر و وکیل آنها نیز که در دفتر وکالت حضور داشتند بر اثر تیراندازی زخمی می شوند که پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه آنها نیز جان خود را از دست می دهند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: پس از این حادثه و حضور ماموران درمحل حادثه، فرد قاتل به سرعت دستگیر و سلاح مورد استفاده نیز کشف شد.

وی گفت: تحقیقات تکمیلی در خصوص وقوع این حادثه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: قتل وکیل حمید حاجیان؛ پرسش ها و ابهامات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا