گفت و گوویژه

توضیحات نایب رییس اسبق کانون وکلای لرستان درباره سوء قصد به جانش

عزت اله خورشیدی از وکلای سرشناس لرستان پنج شنبه شب مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفت

وکلاپرس- وکیل عزت الله خورشیدی ( نایب رییس اسبق کانون وکلای لرستان ) سوءقصد مسلحانه پنج شنبه شب را مرتبط با امور وکالتی و به قصد اعمال فشار و در پی تهدیدات قبلی اعلام کرد.

عزت الله خورشیدی، عضو هیأت مدیره و نایب رییس دوره دوم و سوم کانون وکلای لرستان ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس از جزئیات سوء قصد صورت گرفته سخن گفت.

بیشتر بخوانید:

وی درخصوص انگیزه احتمالی مهاجمان گفت: من وکیل یک مجتمع اقتصادی هستم که با یک سری مشکلات اجتماعی مواجه شده است؛ روستاهای اطراف این مجتمع به علت قضایایی مثل تملک ادعاهایی داشتند که سبب شد پرونده هایی در دادسراها و دادگاه های خرم آباد و شهرستان چگنی تشکیل شود.

عزت اله خورشیدی
عزت اله خورشیدی

نایب رییس اسبق کانون وکلای لرستان افزود: متاسفانه دوستان پیگیری های قضایی من را به ضرر خود می دانستند و به جای اینکه پاسخ گوی اقدامات خود که منجر به تشکیل پرونده شده است باشند، مرا تهدید می کردند که انتقام خواهند گرفت. در نهایت به دنبال تهدیدات صورت گرفته این اتفاق افتاد. در حال حاضر مقامات انتظامی، قضایی و امنیتی پیگیر موضوع هستند.

عزت اله خورشیدی ضمن تاکید بر ضرورت حمایت از وکلا اظهار کرد: اگرچه کانون وکلای لرستان تاکنون اقدام عملی انجام نداده است اما قول همکاری و پیگیری داده است.

بیشتر بخوانید:

نامه رییس کانون وکلای لرستان به دادستان خرم آباد در خصوص سوء قصد به عزت الله خورشیدی
نامه رییس کانون وکلای لرستان به دادستان خرم آباد در خصوص سوء قصد به عزت الله خورشیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا