اخبار کانون هاویژه

کانون وکلای مرکز مراسم بزرگداشت روز وکیل مدافع را سه‌شنبه در تالار وزارت کشور برگزار می‌کند

وکلاپرس- جشن استقلال کانون وکلای دادگستری که قرار بود توسط کانون وکلای مرکز در تاریخ ۷ اسفند(امروز) برگزار شود، با دو روز تأخیر در تاریخ ۹ اسفند(سه شنبه) برگزار خواهد شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز، این کانون در اطلاعیه ای اعلام کرد که مراسم گرامیداشت سالروز وکیل مدافع و استقلال کانون وکلای دادگستری روز سه شنبه مورخ ۹ اسفند برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طبق این اطلاعیه این مراسم در سالن وزارت کشور در میدان فاطمی برگزار خواهد شد و همراه داشتن پروانه وکالت در مراسم الزامی است.

پیش از این کانون وکلای مرکز و فارس در اطلاعیه هایی اعلام کرده بودند امسال مراسم جشن استقلال را برگزار نخواهند کرد که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

النهایه وکیل حسن صفا دوست رئیس کانون وکلای مرکز روز گذشته به خبرنگار وکلاپرس گفت در تلاش هستیم سالن وزارت کشور را برای برگزاری جشن استقلال در آخر هفته هماهنگ کنیم

همچنین در پی ادامه دار شدن واکنش ها به عدم برگزاری مراسم کانون وکلای دادگستری فارس، این نهاد نیز از تصمیم عدم برگزاری جشن استقلال عدول کرد.

تا کنون صرفاً کانون وکلای همدان به صورت رسمی اعلام کرده است که مراسم جشن استقلال  و روز وکیل مدافع را برگزار نخواهد کرد و هزینه این مراسم را به آزاد سازی زندانیان اختصاص داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا