اخبار کانون هاویژه

کانون وکلای فارس از تصمیم عدم برگزاری جشن استقلال عدول کرد

وکلاپرس- علی شایان‌منش، نائب رئیس کانون وکلای منطقه فارس، از عدول هیأت مدیره این نهاد از مصوبه ۲۵ بهمن خود مبنی بر عدم برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری(موسوم به جشن استقلال) خبر داد.

به گزارش وکلاپرس با وجود اینکه کانون فارس در هشتمین جلسه هیات مدیره خود مورخ ۲۵ بهمن تصویب کرده بود که هزینه مراسم جشن استقلال این کانون صرف امور خیر گردد، با عدول از تصمیم خود مقرر کردند در تاریخ ۱۲ اسفند مراسمی به منظور گرامیداشت این روز برگزار کنند.

بیشتر بخوانید:

دلیل عدول از این تصمیم «درخواست جمع کثیری از وکلا و تطابق آن با دیدگاه همکاران دیگر در سایر کانون های وکلا» اعلام شده است.

پیشتر هیأت مدیره کانون وکلای فارس در مصوبه‌ای آورده‌بودند: «…توجها به شرایط جامعه از جمله زلزله خوی و این که اشخاص به خاطر مسائل مالی و جرایم غیر عمد (به ویژه بانوان) در بازداشت به سر می‌برند و با عنایت به رسالت کانون وکلا در امور اجتماعی مقرر گردید هزینه برگزاری آیین بزرگداشت در امور خیر… به کار گرفته شود.»

نائب رئیس کانون فارس درباره عدول از تصمیم اخیر گفت:

«درمورد برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز استقلال کانون وکلا، جنابان آقایان اکبری، پارسا و اینجانب با توجه به خواست جمع کثیری از همکاران و تطابق آن با دیدگاه همکاران دیگر در سایر کانون های وکلا از تصمیم اخیر خود مبنی بر عدم برگزاری مراسم گرامیداشت عدول نمودیم و مقرر گردید مراسم در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۲ در مجموعه گرین لند صدرا برگزار گردد. آقایان هوشیار و ابوالپور بر تصمیم سابق خود مبنی بر عدم برگزاری مراسم تأکید داشتند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا