اخبار کانون هاویژه

پورتال کانون وکلای مرکز ۱۳ دی از دسترس کارآموزان کانون سمنان خارج می شود

اطلاعیه کانون وکلای دادگستری مرکز درباره کارآموزان وکالت کانون وکلای دادگستری سمنان

وکلاپرس _ کانون وکلای مرکز با انتشار اطلاعیه ای استقلال وضعیت کارآموزان وکالت کانون سمنان از این کانون را گوشزد کرد و از عدم دسترسی آن ها به پورتال کانون مرکز طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، نائب رئیس کانون وکلای مرکز با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: «… برای جلوگیری از بروز اشکالات فنی، از سیزدهم دیماه سال ١۴٠٢ پورتال کانون وکلای دادگستری مرکز از دسترس کارآموزان محترم کانون وکلای دادگستری سمنان خارج خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:

اطلاعیه کانون وکلای مرکز بدین شرح است:

کارآموزان محترم وکالت کانون وکلای دادگستری استان سمنان توجه فرمائید:

نظر به اینکه کانون محترم وکلای دادگستری سمنان اعلام نموده است که، با وجود امکانات مهیا برای برگزاری اختبار کتبی و شفاهی می باشد بنابراین لازم است کارآموزان محترم تکالیف کارآموزی و سایر امور مرتبط را به کانون وکلای دادگستری سمنان ارائه نمایند.

ضمنا برای جلوگیری از بروز اشکالات فنی، از سیزدهم دیماه سال ١۴٠٢ پورتال کانون وکلای دادگستری مرکز از دسترس کارآموزان محترم کانون وکلای دادگستری سمنان خارج خواهد شد.

 دکتر وحید قاسمی عهد- نایب رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

گفتنی است انتخابات کانون وکلای سمنان ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ از میان حدود ۲۳ نفر از کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط دادگاه عالی انتظامی قضات در محل هتل «گوت که مال» برگزار شد.

پس از آن کانون وکلای دادگستری سمنان از روز پنجم شهریور ١۴٠١ رسما آغاز به کار کرد و وکیل محسن ترابی به عنوان اولین رئیس این نهاد انتخاب شد.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است کانون وکلای وکلای سمنان بیست و هشتمین کانون وکلایی است با برگزاری انتخابات و انتخاب هیأت رئیسه اعلام موجودیت کرده است.

منبع: کانون وکلای دادگستری مرکز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا