اخبار کانون هاویژه

وکیل سید حسین حسینی رئیس کانون وکلای سمنان شد

وکلاپرس- یکسال پس از شروع به کار رسمی هیات مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان، ترکیب اعضای هیات رئیسه این کانون تغییر کرد و سید حسین حسینی به عنوان رئیس جدید این کانون برای یکسال آینده انتخاب شد.

به گزارش وکلاپرس کانون وکلای دادگستری سمنان مورخ ١۴٠١/٠۶/٠۵ با برگزاری انتخابات هیات مدیره و انتخاب وکیل محسن ترابی به عنوان رئیس این کانون فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

سال گذشته بر اساس رای گیری انجام شده جهت تعیین ترکیب هیات رئیسه، وکیل محسن ترابی به عنوان رئیس، وکیل مهدی موسی زاده به عنوان نایب رئیس، وکیل حسن عرب اسمعیلی به عنوان بازرس و وکیل سید حسین حسینی به عنوان منشی انتخاب شده بودند.

با این وجود روز یکشنبه(۵ شهریور ۱۴۰۲) مدیران این نهاد در سال دوم دوره اول هیأت مدیره وکیل سید حسین حسینی را به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری استان سمنان انتخاب کردند.

همچنین در این تغییرات جدید اعمال شده وکیل حسن عرب اسمعیلی به عنوان نایب رئیس و وکیل مهدی موسی زاده در جایگاه بازرس هیات مدیره فعالیت خواهند کرد.

لازم به ذکر است امیر خواجه زاده به عنوان دبیر و سیدمحسن ترابی نیز به عنوان عضو اصلی هیأت مدیره ایفای مسئولیت خواهند کرد.

تصویر نامه معرفی ترکیب هیأت رئیسه جدید کانون وکلای سمنان به اسکودا را در زیر ملاحظه کنید:

منبع: روابط عمومی کانون وکلای دادگستری سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا