اخبار کانون هاویژه

وکیل محمد عارفی رئیس کانون وکلای دادگستری کرمان شد

وکلاپرس– با تعیین ترکیب هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری کرمان، وکیل محمد عارفی به عنوان رئیس این کانون تا یکسال آینده مدیریت این نهاد را بر عهده خواهد داشت.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمان، ترکیب هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری کرمان امروز مورخ ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۲ مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس تصمیم اعضا وکیل محمد عارفی به عنوان رئیس و وکیل حجت قهرمانی فر به عنوان نایب رئیس این کانون انتخاب شدند. همچنین مهدی ایرانمنش به عنوان بازرس، مجید شعبانی و علی حسام عارفی به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره به مدیریت این نهاد صنفی خواهند پرداخت.

شایان ذکر است انتخابات هفتمین دور کانون وکلای کرمان ۲۵ خرداد ماه سال جاری برگزار شد. پیش از این قرار بود این انتخابات در بهمن ۱۴۰۱ برگزار شود که به علت انصراف تعدادی از نامزدها و کمتر شدن تعداد نامزدها از تعداد کرسی‌های هیأت مدیره، انتخابات لغو شد.

در اطلاعیه روابط عمومی کانون وکلای دادگستری کرمان آمده است:

نتایج برگزاری انتخابات هیات رئیسه کانون وکلای دادگستری کرمان

به گزارش روابط عمومی، انتخابات هیات رییسه دوره هفتم صبح امروز در محل دفتر ریاست کانون آغاز وبه اتفاق آراء آقایان محمد عارفی به عنوان رئیس ، حجت قهرمانی فر به عنوان نایب رئیس، مهدی ایرانمنش بعنوان بازرس، مجید شعبانی و علی حسام عارفی به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره دوره هفتم کانون وکلای دادگستری کرمان انتخاب گردیدند.

منبع: روابط عمومی کانون وکلای گرمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا