اخبار

وکیل خسرو علیکردی بازداشت شد

وکلاپرس- جواد علیکردی برادر خسرو علیکردی، وکیل خانواده آدینه زاده با انتشار ویدیویی در اینستاگرامش از بازداشت برادرش خبر داد.

به گزارش وکلاپرس جواد علیکردی، وکیل سبزواری، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خود خبر داد که برادرش خسرو علیکردی روز سه‌شنبه دهم مردادماه به دلیل عدم تامین وثیقه مناسب به دو اتهام نشر اکاذیب و انتشار اسرار پرونده، بازداشت و به زندان وکیل‌آباد مشهد منتقل شده است.

او پیشتر نیز در همین شعبه با اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام تفهیم و با قرار کفالت یکصد و پنجاه میلیون تومانی ازاد بود .

 خسرو علیکردی عضو‌ کانون‌ وکلای خراسان است که وکالت تنی چند از متهمان حوادث سال گذشته را بر عهده دارد و وکیل اولیای دم ابوالفضل آدینه زاده است.

جواد علیکردی، وکیل پایه یک دادگستری،‌ در این ویدیو اعلام کرد که از این پس خودش وکالت خانواده آدینه زاده را به عهده خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

‫۴ دیدگاه ها

  1. خب مرکز وکلا که مشخصه ولی صدای کانون وکلا چرا در نمیآد. چزا هیچ دفاعیات چه شفاهی چه نوشتاری انجام نمیدن😢.در هیچ جای مرام نامه یا اساس نامه یا هر اسم دیگه ای که داره، کانون حمایت از اعضای کانون نوشته نشده؟

  2. هرچه بگندد نمکش می زنند .وای بروزی که بگندد نمک
    دو نفر از قاتلان بی رحم شهید آرمان عزیز ، دکتر بودند که حدود هشت نفری یک شهید بی دفاع را کتک وچاقو می زدندند .وکلا از این قضیه مثتثنی نیستند

    1. ایشون نه کسی رو کتک زدند نه کوچکترین ازاری به کسی رسوندند وقتی چیزی رو نمیدونید عنوان نکنید ایشون خودشون فرزند شهیدند و اتهامشون این بوده که پرونده رو با جزییات گفتند پس قیاس مع الفارغ نفرمایید و تا چیزی رو نمیدونید عنوان نکنید نه اینجا نه در زندگی روزمرتون انشالله ایشون هم ازاد خواهند شد و پدر و عموی شهیدشون ضامن ازادیش خواهند شد پس تا چیزی رو نمیدونید عنوان نکنید فرزند دیار سربداران باعث افتخار شهرند و خواهند بود و زندانی ایشون چیزی از ارزش کم نخواهد کرد رهبر عفو میکنند شما از رهبر بالاترید که اینجور ندانسته سخن میگویید جانم فدای رهبری که با عفو خودشون بزرگواریشون رو نسبت به فرزندانشون نشون دادند ایشالله ایشون هم ازاد خواهند شد چون نه طریقت دین در اسارت است نه راه دین بلکه در گذشت و انسانیت است موفق باشید الله اکبر جانم فدای رهبر

      1. به هر حال ایشون وکیل هستند و به عواقب انتشار جزییات یک پرونده قضایی و تبلیغ علیه نظام سیاسی کشور کاملا آشنا بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا