اخبار

وکیل توماج صالحی: احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم

وکلاپرس- مصطفی نیلی وکیل مدافع توماج صالحی، از عدم ابلاغ رای دادگاه موکلش خبر داد و اعلام کرد: احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

به گزارش وکلاپرس، پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اتهامات توکاج صالحی خواننده جوان کشور در ۳۰ فروردین ماه، رای این پرونده صادر شده است.

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین جزئیات حکم صادر شده برای موکل خود گفت: رای صادر شده است اما هنوز نمی‌دانیم رای صادر شده چیست.

این پرونده مربوط به سال ۱۴۰۱ توماج صالحی بوده است

طبق اعلام امیر رئیسان، دیگر وکیل مدافع توماج صالحی، این پرونده مربوط به سال ۱۴۰۱ توماج صالحی بوده است که به دیوان عالی کشور رفته بود و این مرجع قضائی، حکم صادره در دادگاه انقلاب اصفهان را نقض و دیگر اتهامات آقای صالحی را مشمول عفو دانسته بود و همچنین تاکید کرد بود که مجازات‌های در نظر گرفته شده برای آقای صالحی، بیش از مجازات‌های قانونی است.

دیوان همچنین تاکید کرد بود که ۲ فقره از اتهامات اقای صالحی باید حذف شود و پرونده را به دادگاه انقلاب ارجاع داده بود ولی این شعبه رسیدگی کننده، پرونده را به منظور افزایش اتهامات، به دادسرای اصفهان برگردانده بود که در نهایت، دادسرا هم علاوه بر تکرار تمام اتهامات پیشین علیه آقای صالحی در پرونده سال ۱۴۰۱، حتی اتهاماتی که برایش رای برائت صادر شده، ۲ اتهام جدید شامل «معاونت در بغی» و «اجتماع و تبانی به قصد امنیت ملی» را به پرونده اضافه کرده قرار است.

بیشتر بخوانید:

وکیل مصطفی نیلی در تکمیل جزئیات خبر ادامه داد: منتظر  هستیم که رأی به ما ابلاغ شود، پس از آن استنکاف کنیم و بعد از آن اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وکیل توماج صالحی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

منبع: ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا