اخبار صنفیویژه

وکیل اولیای دم جعفرآقایی : رئیس قوه قضائیه با صدور دستوری تظلم‌خواهی ما را اجابت کرد

وکلاپرس- رسول کوهپایه زاده وکیل مدافع اولیای دم “محمودرضا جعفرآقایی” وکیل دادگستری که روز عاشورا با شلیک گلوله به قتل رسید از دستگاه قضایی برای پیگیری سریع پرونده و دستگیری قاتل تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار وکلاپرس به نقل از تسنیم، بامداد دوشنبه ۱۷ مرداد ماه امسال همزمان با روز عاشورای حسینی، “محمودرضا جعفرآقایی” وکیل دادگستری پس از پیاده شدن از خودروی شخصی در شاهرود مقابل چشمان همسر و پسر ۵ ساله‌اش از سوی فردی ناشناس هدف چندین گلوله قرار گرفت و ساعتی بعد در بیمارستان جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

بلافاصله بعد از این حادثه عبدالهی، رئیس دادگستری استان سمنان دستورات لازم قضائی را به فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود صادر و تأکید کرد تا با به‌کارگیری تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی، مظنون احتمالی شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی شهرستان معرفی شود.

مکاتبعه با رئیس دستگاه قضا برای پیگیری پرونده

در همین راستا وکیل اولیای دم جعفرآقایی برای پیگیری پرونده با رئیس دستگاه قضا مکاتبه‌ای انجام داده که حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، دستورات رسیدگی سریع و قاطع به پرونده را صادر کرد و به مسئولان قضائی رسیدگی‌کننده به پرونده دستور داد به صورت مستمر گزارش اقدامات انجام شده را ارائه کنند.

کوهپایه‌زاده، وکیل اولیای دم جعفر آقایی وکیل دادگستری، با تشکر از پیگیری رئیس دستگاه قضا برای رسیدگی به این پرونده اظهار کرد: مرحوم جعفرآقایی، وکیل دادگستری روز عاشورا در برابر چشمان همسر و فرزندش با شلیک گلوله به قتل رسید و همین موضوع نگرانی‌هایی در جامعه وکالت ایجاد کرد.

وی افزود: خوشبختانه عامل اصلی قتل مرحوم جعفرآقایی با تلاش کارآگاهان اداره آگاهی شهرستان شاهرود دستگیر شد و روند تحقیقات در مسیر درستی قرار گرفت.

کوهپایه زاده بیان کرد: به عنوان وکیل اولیای دم لازم می‌دانم از اجابت تظلم‌خواهی رئیس قوه قضائیه که با ورود دادخواهانه و صدور دستورات مقتضی به مراجع مربوطه و تأکید بر پیگیری سریع و قاطع در رابطه با این پرونده و مطالبه گزارش در مورد روند پرونده تشکر و قدردانی کنم.

پیگیری‌ها باعث ایجاد آرامش و امنیت روانی بین وکلای دادگستری شده است

وی افزود: به عنوان وکیل اولیای دم مرحوم جعفرآقایی، نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه نوشته و ارسال کرده بودم که این نامه، مورد دستور رئیس قوه قضائیه قرار گرفت. پیگیری‌های صورت گرفته از سوی رئیس قوه قضائیه نه تنها مرهمی بر ناراحتی خانواده متوفی است بلکه باعث ایجاد آرامش و امنیت روانی بین وکلای دادگستری شده است.

این وکیل دادگستری بیان کرد: آمر اصلی قتل در این پرونده، موکل سابق همکار مرحوم جعفرآقایی است.

این وکیل دادگستری گفت: به عنوان عضوی از جامعه وکالت و هم در مقام وکیل مدافع اولیای دم مرحوم جعفرآقایی از درایت، قاطعیت و عدالت خواهی حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه که مانع از پایمال شدن خون همکار ما و آرامش ذهنی وکلا شده، تشکر می‌کنم و درخواست دارم همچنان با نظارت قاطع در پرونده تا حصول نتیجه اولیای دم را در تحقق عدالت همراهی کنند.

منبع: تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا