اخبارویژه

فرمانده انتظامی استان سمنان: قاتل وکیل محمودرضا جعفر آقایی بازداشت شد

پیشتر نیز دادستان شاهرود در همان روز حادثه(۱۷ مرداد) از بازداشت مظنون به قتل خبر داده بود.

وکلاپرس- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری قاتل فراری وکیل شاهرودی در عملیات ضربتی پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم انگیزه خود از این جنایت را اختلافات مالی عنوان کرد.

به گزارش وکلاپرس، سرهنگ جلیل موقوفه‌ئی با اعلام این خبر گفت : چند ماه گذشته وکیل جوان شاهرودی در خیابان فردوسی این شهرستان با سلاح گرم به قتل رسید که رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه در تحقیقات اولیه ماموران پلیس آگاهی مشخص شد قاتل یا قاتلان پس از ارتکاب جرم به سمت یکی از شهرهای شمالی کشور متواری شده‌اند، افزود : کارآگاهان با بررسی ابعاد مختلف پرونده و انجام یکسری کارهای علمی و اطلاعاتی ، در نهایت به یکی از موکل‌های متوفی مظنون و پس از دستگیری و انجام بازجویی‌های تخصصی، به قتل با مشارکت چند نفر دیگر اعتراف می‌کند.

این در حالی است که سخنگوی قوه قضائیه در تاریخ ۲۵ مرداد از تداوم بازداشت قاتل وکیل شاهرودی با صدور قرار تامین کیفری خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

سرهنگ موقوفه‌ئی به هماهنگی‌های قضایی و دستگیری تمامی افراد مشارکت کننده در قتل، طی یک عملیات پیچیده پلیسی در مخفیگاهشان اشاره کرد و اذعان داشت : ۴ متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به قتل وکیل جوان با انگیزه اختلافات مالی اعتراف و پرونده به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

لازم به ذکر است قتل وکیل در بامداد ۱۷ مرداد( روز عاشورا) صورت گرفته است و دادستان شاهرود در همان روز اعلام کرده بود که مظنون به قتل دستگیر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا