اخبار اسکوداهمایش اسکوداویژه

همایش سی و هفتم اسکودا فردا در اصفهان برگزار خواهد شد

وکلاپرس ـ مدیران نهاد وکالت در دو روز چهارشنبه و پنج شنبه(۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۰) در قالب همایش سی و هفتم اسکودا در هتل عباسی اصفهان گرد هم آمده و درباره مسائل و مشکلات پیش روی کانون های وکلای دادگستری به تبادل نظر خواهند پرداخت.

به گزارش وکلاپرس، بر اساس اعلام قبلی، فردا و به مدت دو روز(۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۰) مدیران نهاد وکالت در هتل عباسی اصفهان گرد هم جمع شده و درباره موضوعات و چالش های روز نهاد وکالت با یکدیگر به رایزنی و تبادل نظر خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: در اصلاح اساسنامه اسکودا باید نگاه ها به این اتحادیه فراتر از یک نهاد هماهنگ کننده باشد

 موضع گیری درباره مشکلات ایجاد شده برای برخی وکلای دادگستری و اصلاح اساسنامه اسکودا از جمله مواردی است که پیش بینی می شود مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

 گفتنی است سی و ششمین همایش اتحادیه سراسرسی کانون‌های وکلای ایران به میزبانی حضوری – مجازی کانون وکلای دادگستری مرکز در ۱۳ آذرماه سال گذشته برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: نباید فرصت اصلاح مقررات صندوق حمایت وکلا را در لایحه جامع وکالت از دست داد

در بیانیه پایانی همایش سی و ششم اسکودا، کانون های وکلای دادگستری ضمن محکوم کردن ترور شهید محسن فخری زاده و تأکید بر استقلال وکیل، از ایجاد اداره نظارت بر وکلا در قوه قضاییه انتقاد کرده و از رییس قوه قضاییه خواستند: «در ادامه سیاست‌های تحول خواهانه و مبتنی بر رعایت و اجرای قانون دستور فرمایند قوانین و مقررات جاری و لازم الاجرا مراعات گردد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا