اخبار کانون هاویژه

نگاهی به آدرس و شماره تماس اعلام شده در سایت کانون وکلای سمنان! تقریبا هیچ

وکلاپرس– با وجود اینکه بیش از ۲ ماه از آغاز به کار کانون وکلای دادگستری سمنان میگذرد، هنوز راه های ارتباطی با این کانون از قبیل آدرس و شماره تماس مشخص نیست.

به گزارش وکلاپرس کانون وکلای دادگستری سمنان در مورخ ١۴٠١/٠۶/٠۵ با برگزاری انتخابات هیات مدیره و انتخاب وکیل محسن ترابی به عنوان رئیس این کانون فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد.

آگهی نام ‏نویسی نامزدهای عضویت در اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان در ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ منتشر شد و انتخابات این کانون در ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ در شهرسمنان و در هتل “گوت که مال “ برگزار گردید.

پس از تعیین نتایج انتخابات این کانون و برگزاری اولین جلسه هیات مدیره بر اساس رای گیری وکیل محسن ترابی به عنوان رئیس، وکیل مهدی موسی زاده به عنوان نایب رئیس، وکیل حسن عرب اسمعیلی به عنوان بازرس و وکیل سید حسین حسینی به عنوان منشی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید:

با این وجود و با گذشت مدت طولانی از تشکیل این کانون تنها یک سایت به نشانی smnbar.org برای این کانون اینجاد شده است که هیچ آدرس و شماره تماسی در آن ذکر نشده و همچنین هیچ کدام از صفحات سایت نیز باز نمی شود و حسابی در تلگرم و اینستاگرام برای این کانون ایجاد نشده است!

اگرچه قرار است درباره نحوه ارتباط با این کانون از سوی مدیران این نهاد توضیحاتی ارائه شود، لیکن تا این لحظه پیگیری‌های وکلاپرس برای دریافت اطلاعات بیشتر بی‌پاسخ مانده است.

لازم به ذکر است کانون وکلای وکلای سمنان بیست و هشتمین کانون وکلایی است با برگزاری انتخابات و انتخاب هیأت رئیسه اعلام موجودیت کرده است.

هیات مدیره کانون وکلای سمنان
هیات مدیره کانون وکلای سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا