اخبار کانون هاویژه

۳ بهمن: زمان شروع نام‌نویسی از نامزدهای عضویت در اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای سمنان

وکلاپرس- کانون وکلای دادگستری مرکز آگهی نام ‏نویسی نامزدهای عضویت در اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری  سمنان (در شرف تشکیل) را منتشر کرد.

به گزارش وکلاپرس، طبق این آگهی، متقاضیان شرکت در انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان می بایست از تاریخ ۳ تا ۱۰ بهمن  ۱۴۰۰ مدارک خود را به دفتر هیأت نظارت بر انتخابات این کانون تحویل دهند.

متن آگهی به شرح زیر است:

آگهی نام ‏نویسی نامزدهای عضویت در اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان (در شرف تشکیل)

نظر به برگزاری انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری استان سمنان از کلیه وکلای دادگستری، که دارای پروانه پایه‏ یک در حوزه استان سمنان هستند و مشمول شرایط مقرر در ماده ۴ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری (مصوب ١٣٧۶) هستند، دعوت می‏شود که از روز یکشنبه ١۴٠٠/١١/٠٣  لغایت یکشنبه ١۴٠٠/١١/١٠برای نام ‏نویسی با در دست داشتن اصل و تصویر پروانه وکالت تمدید شده، کارت ملی و دو قطعه عکس ۴×٣ به دفتر هیأت نظارت بر انتخابات اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری سمنان واقع در سمنان- بلوار قدس- جنب دادگستری- روبروی داروخانه دکتر جهانشیر – طبقه فوقانی فروشگاه شیرین عسل (طبقه سوم) مراجعه کنند.

دفتر در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٠٠: ٩ الی ٠٠: ١۵ آماده نام نویسی از نامزدهای محترم است.

هیأت نظارت بر انتخابات اولین دوره هیأت مدیره
کانون وکلای دادگستری استان سمنان (در شرف تشکیل)

پیشتر انتخابات کانون وکلای هرمزگان در تاریخ ۲۳ دی در شهر بندرعباس برگزار شد و آگهی نام نویسی از نامزدهای عضویت در هیأت مدیره کانون وکلای سیستان و بلوچستان نیز در تاریخ ۲۷ آذر در روزنامه اطلاعات منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید:

آگهی نام‌نویسی از نامزدهای عضویت در اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای سمنان
آگهی نام‌نویسی از نامزدهای عضویت در اولین دوره هیأت مدیره کانون وکلای سمنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا