آگاهی و آموزش حقوقی

نحوه رفع مشکل ورود به سامانه ثنا

وکلاپرس- با بروز اختلالاتی در ورود وکلا، کارشناسان و … به سامانه ثنا، واحد انفورماتیک کانون کارشناسان اعلام کرد با تغییرات DNS میتوان این مشکل را برطرف کرد.

 طبق آموزش ارائه شده افراد برای عبور از این مشکل می بایست با مراجعه به قسمت تغییرات آی پی (IP) {که در ادامه آن را شرح داده ایم} مقادیر DNS را تغییر داد.

برابر اعلام واحد انفورماتیک در صورت بروز مشکل در ورود به سامانه ثنا باید تنظیمات مورد لزوم را به شرح ذیل اعمال کنیم:

روش ۱- افراد می بایست به قسمت تغییرات IP بروند و DNS را از حالت اتوماتیک درآورده و به حالت دستی بگذارند و سپس مقادیر DNS را مانند شکل تنظیم نمایند تا مشکل حل شود.

روش ۲-  قابل توجه وکلا و کارآموزان محترم با توجه به مشکلات اخیر در مورد دسترسی به سامانه وکلا(پنل خودکاربری) در سایت عدل ایران جهت رفع مشکل لطفا تاریخچه (History) مربوط به مرورگر خود پاک نمایید.

بیشتر بخوانید:

آموزش تغییر IP داخلی از طریق تنظیمات ویندوز

وارد کنترل پنل شوید و مطابق با عکس زیر؛ به مسیر تعیین شده بروید:

 Network and Sharing Center > Change Adapter Settings > Network Connections

تعداد مختلفی از اتصالات شبکه را مشاهده خواهید نمود، بر روی گزینه ای که میخواهید تغییرات را در آن اعمال کنید کلیک راست کنید و سپس روی گزینه Properties کلیک کنید:

در بخش باز شده به سمت پایین اسکرول نمائید و روی گزینه InterInternet Protocol Version 4 (TCP / IPv4) کلیک کنید؛ در ادامه از طریق فیلد تعیین شده، آدرس IP را تغییر دهید و نهایتاً بر روی گزینه OK کلیک کنید:

‫۶ دیدگاه ها

  1. وقت بخیر
    ایراد زیر را با دو عدد لپتاپ و دو عدد گوشی و با ۳ نوع بستر ارتباط اینترانتی همراه اول, ایرانسل و adsl برای من پیش آمده
    بعد از ورود به درگاه adliran.ir
    هنگام ورود به قسمت وارد اطلاعات کاربر و پسورد در یک ثانیه فرم دریافت اطلاعات ظاهر و ناپدید می شود و امکان ورود اطلاعات را ندارم و مرورگر گوگل کروم آخرین اپدیت است.

    1. دقیقا این مشکل برای من هم پیش آمده و متاسفانه حتی با عوض کردن ویندوز هم حل نشد. شما راه حلی یافتید؟

  2. وقت بخیر با هیچ مرورگری نتونستم وارد بشم با دوتا رایانه مختلف. این تنظیماتم انجام دادم بی فایده بود

  3. باسلام و احترام

    من هم مشکل سایر دوستان و همکاران رو دارم. بیش از دو هفته است نمیتونم وارد سامانه خودکاربری وکلا و سامانه ابلاغ و … بشم. امیدوارم در اسرع وقت این مشکل بر طرف بشه چون در این شرایط برای ارسال لایحه به شعبه، مجبورم به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنم که بسیار زمان بر و کلافه کننده هست.

    محض اطلاع نویسنده پست، راهکار ارائه شده رو هم در لپ تاپ امتحان کردم ولی جواب نداد. اگر راهکار دیگه ای مدنظر دارید اعلام بفرمایید استفاده میکنیم.

    باتشکر

    1. در مرور گر فایر فاکس جهت رفع مشکل لطفا تاریخچه (History ) مربوط به مرورگر خود پاک نمایید.

      1. باسلام و احترام

        به قول شاعر ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

        متأسفانه حتی پس از پاک کردن Cache و History مرورگر هم نتونستم وارد سامانه بشم.
        البته از مرورگر کروم استفاده میکنم. در هر صورت ممنونم از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا