اخبار اسکوداویژه

نتیجه نشست هیأت عمومی اسکودا: آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۰ مطابق با قانون کیفیت اخذ پروانه برای سازمان سنجش ارسال می‌شود

وکلاپرس- هیئت عمومی اسکودا در نشست فوق العاده امروز ۴ بهمن ۱۴۰۰ خود مقرر کرد اسکودا به نمایندگی از کانون های وکلا آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۰ را مطابق با قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری به سازمان سنجش ارسال کند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی اسکودا، بر اساس مصوبات جلسه روز گذشته هیأت عمومی اسکودا که با حضور اعضای هیأت مدیره کلیه کانون‌های وکلای کشور برگزار شد، قرار است آگهی آزمون سال ۱۴۰۰ را مطابق با قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری به سازمان سنجش ارسال شود تا سازمان مذکور نسبت به انعقاد قرارداد،نشر و آغاز فرایند ثبت نام کارآموزان اقدام کند.

بیشتر بخوانید:

تبادل نظر مدیران نهاد وکالت پیرامون آزمون وکالت ۱۴۰۰

روز گذشته در نشست فوق العاده هیات عمومی اسکودا، مدیران نهاد وکالت درباره موضوعات مرتبط با آزمون سال ۱۴۰۰ و آیین‌نامه ابلاغی قوه قضاییه و تحولات اخیر نهاد وکالت از جمله لایحه نحوه تشکیل موسسات حقوقی و موضوعات مرتبط با روند آموزش و انجام تکالیف کارآموزی کارآموزان ورودی سال ۹۹ به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آگهی آزمون وکالت مطابق با قانون کیفیت اخذ پروانه برای سازمان سنجش ارسال می‌شود

در این راستا مقرر شد اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نمایندگی از کانون‌های عضو، آگهی آزمون سال ۱۴۰۰ را مطابق با قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری به سازمان سنجش ارسال نماید تا سازمان سنجش نیز نسبت به انعقاد قرارداد،نشر و آغاز فرایند ثبت نام کارآموزان اقدام کند.

این در حالی است که معاونت حقوقی قوه قضاییه با استناد به آیین نامه جدید لایحه استقلال (که مورد پذیرش کانون‌های وکلای دادگستری نیست) از سازمان سنجش خواسته است آزمون وکالت ۱۴۰۰ را در تاریخ ۲۰ اسفند برگزار کند.

بیشتر بخوانید:

 به گفته روابط عمومی کانون وکلای لرستان در جلسه مذکور نسبت به نامه اخیر معاونت حقوقی قوه قضاییه درخصوص اجرای آیین نامه برای کارآموزان وکالت ۹۹ رایزنی و بر حق مکتسبه کارآموزان وکالت ۹۹ نسبت به آیین نامه جدید لایحه استقلال تأکید شده است، اما با توجه به پایان وقت جلسه و ناتمام ماندن مباحث، ادامه مذاکرات، به روز یک‌شنبه (دهم بهمن‌۱۴۰۰) موکول شد‌.

منبع: روابط عمومی اسکودا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا