اخبار کارآموزی وکالتویژه

نتیجه جلسه هیأت مدیره کانون وکلای مرکز: آزمون مرحله اول کارآموزی بدون تغییر در تاریخ ۲۹ و ۳۰ تیر برگزار خواهد شد

وکلاپرس- پس از تجمع و اعتراضات  روز شنبه تعدادی از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۰ در مقابل کانون وکلای مرکز، هیأت مدیره این کانون با تشکیل جلسه ای غیر علنی، بر اجرای مصوبات قبلی خود پیرامون آزمون اصرار ورزیدند.

به گزارش وکلاپرس، طی روزهای گذشته کارآموزان وکالت کانون وکلای مرکز به طرق مختلف به اصل برگزاری، نحوه اجرا و زمان آزمون کارآموزی اعتراض کردند و اعترضات تا آنجا ادامه داشت که منجر به تجمع تعدادی از کارآموزان در تاریخ ۱۰ تیر در ساختمان کانون مرکز شد.

بیشتر بخوانید:

وعده بررسی مجدد شرایط آزمون

در پی این تجمع وکیل محمد شاه محمدی (نائب رئیس کانون وکلای مرکز) در پاسخ به معترضین وعده بررسی مجدد شیوه و زمان برگزاری آزمون در جلسه هیأت مدیره را داد.

بر اساس اطلاعات واصله روز گذشته جلسه هیأت مدیره در جلسه‌ای غیر علنی به بررسی مجدد شرایط و منابع و زمانبندی آزمون مرحله اول کارآموزی پرداختند.

اصرار اعضا بر مصوبات قبلی در خصوص آزمون مرحله اول کارآموزی

به گفته تعدادی از مدیران کانون وکلای مرکز، پس از اخذ رأی گیری اکثریت اعضا بر مصوبات قبلی خود پیرامون آزمون اصرار ورزیدند.

همچنین به نقل از فرشید فرحناکیان(دبیر هیأت مدیره) «در جلسه روز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۴/۱۱ هیات‌مدیره کانون وکلای مرکز: هیات‌مدیره بر مصوبه پیشین خود راجع به منابع، نحوه و زمان برگزاری اولین دوره آزمون مرحله اول کارآموزی ۱۴۰۲ اصرار نمود.»

بنابراین آزمون مرحله اول کارآموزی با شرایط و منابعی که قبلا اعلام شده است در تاریخ ۲۹ و ۳۰ تیر برگزار خواهد شد.

یک دیدگاه

  1. مدیرانی که با ساده ترین و مضحک ترین سوالات مبلس به ردای وکالت شدند و اکنون کالبد بیسواد خود را همچون پادشاهان امپراطوری درحال سقوط کاملا خصمانه دربرابرداوطلبان بی نوا میبینند.
    سوال آزمون دوره مدیران:
    هبه چیست؟
    عرصه منقول است یا غیرمنقول؟
    این تمام سوادیست که یک عده ناتوان خودتوانابین درطی چند سال زحمت وتلاش وکوشش کسب کرده اند. احسنت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا