اخبار کانون هاویژه

نتایج اولیه انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای مازندران اعلام شد

وکلاپرس- نتایج اولیه یازدهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای مازندران که روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار گردید، توسط هیأت نظارت بر این انتخابات اعلام شد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مازندران، هیأت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مازندران در اطلاعیه ای نتایج اولیه این انتخابات را چنین اعلام کرد:

نتایج شمارش آرا و منتخبین اصلى و على البدل هیأت مدیره به ترتیب ذیل است:

۱-  على اکبر اربابی ۴۰۷ رأى.

۲-  سیدعلى باقرى تبار ۳۶۸ رأى.

۲-  بهرام ولیپور ۳۶۱ رأى.

۴-  محمود کناررودی ۲۶۶رأى.

۵-  مجید داودی ۲۴۹ رأى.

۶-  احمد حسن زاده ۲۴۵ رأى.

۷-  کیوان جمالی ۲۳۴ رأى.

۸-  مجتبى زارع ۲۰۰ رأى.

نتایج قطعى آرا بعد از پایان مهلت اعتراض و رسیدگی به اعتراضات احتمالی از سوى هیأت نظارت بر انتخابات کانون وکلای مازندران اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

موادی از آیین نامه لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری

ماده ۱۲ ـ مدت شکایت از جریان انتخابات تا سه روز بعد از اتمام قرائت آراء می‌باشد و شکایت از کسانی که حق رأی دادن دارند پذیرفته است.

ماده ۱۳ ـ مرجع رسیدگی به شکایات هیئت نظارت انتخابات است و مکلف است ظرف سه روز به شکایت رسیدگی و نظر خود را در محل اخذ آراء اعلام نماید.

تبصره ـ قضاتی که به درخواست خود بازنشسته، مستعفی یا بازخرید شوند، چنانچه ظرف ۶ ماه از تاریخ قطع رابطه تقاضای صدور پروانه وکالت نمایند از ارائه گواهی عدم سوءپیشینه و عدم اعتیاد معاف می‌باشند.

ماده ۱۴ ـ کسی که بر تصمیم هیئت نظارت معترض است می‌تواند به‌وسیله دفتر کانون به دادگاه عالی انتظامی قضات شکایت نماید مدت این شکایت سه روز از تاریخ اعلام تصمیم هیئت نظارت است و دادگاه مزبور منتهی در ظرف ۱۰ روز از تاریخ وصول شکایت رسیدگی و رأی خواهد داد و رأی مزبور قطعی است.

ماده ۱۵ ـ پس از اتمام انتخاب و تعیین نتیجه قطعی رئیس هیئت نظارت اسامی منتخبین را اعلام و آنان را برای تشکیل هیئت مدیره (قبل از تاریخ هفتم اسفند ماه که روز جشن کانون است) دعوت می‌نماید.

ماده ۱۶ ـ در صورت ابطال انتخاب تجدید آن بر طبق مقررات بالا خواهد بود در این صورت تا تعیین هیئت‌مدیره جدید هیئت‌مدیره سابق انجام وظیفه خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا