اخبار صنفیویژه

نایب رییس صندوق حمایت وکلا: نیازی به پیگیری موضوع برای واردات واکسن نیست/ وکلا نیز مانند سایر مردم به ترتیب رده سنی در حال دریافت واکسن هستند

وکلاپرس– نایب رییس صندوق حمایت وکلای دادگستری درخصوص آخرین وضعیت پیگیری تهیه واکسن برای وکلا گفت: وکلا نیز مانند سایر مردم به ترتیب رده سنی در حال دریافت واکسن هستند

به گزارش وکلاپرس، سلیمان جعفری، نایب رییس صندوق حمایت وکلای دادگستری، درخصوص آخرین وضعیت پیگیری تهیه واکسن برای وکلا به خبرنگار وکلاپرس گفت: وکلا هم براساس رده سنی که در کشور اعلام می‌شود، واکسن خواهند زد.

بیشتر بخوانید: براساس مصوبه مجمع عمومی، صندوق حمایت وکلا مسئول پیگیری تهیه واکسن کرونا شد

جعفری: رهبر انقلاب هم واکسن کوبرکت زدند

نایب رییس صندوق حمایت وکلا درباره علل عدم پیگیری خرید واکسن گفت: اگرچه براساس تصمیم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده، صندوق حمایت وکلا مسئول پیگیری تهیه واکسن برای وکلا شده بود اما باتوجه به این موضوع که هم رهبر کشور واکسن کوبرکت دریافت کردند و هم تاکنون وزارت بهداشت اجازه واردات واکسن به هیچ ارگانی به صورت خصوصی نداده است، وکلا نیز طبق واکسیناسیون سایر مردم براساس رده سنی، واکسن دریافت خواهند کرد.

نایب رییس صندوق حمایت: وکلا نیز مانند سایر مردم به ترتیب رده سنی در حال دریافت واکسن هستند

نایب رییس صندوق حمایت وکلای دادگستری ضمن گلایه از عدم قرارگیری وکلا در اولویت تزریق واکسن گفت: بهتر بود وکلا نیز همگام با قضات و کارمندان دادگستری در اولویت قرار می گرفتند اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. وکلا جزو اقشار آسیب پذیر هستند زیرا به صورت مداوم در دادگاه ها رفت و آمد دارند.

جعفری که در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ از آمادگی صندوق حمایت وکلا برای تهیه واکسن کرونا خبر داده بود، افزود: در حال حاضر وکلا نیز مانند سایر مردم به ترتیب رده سنی در حال دریافت واکسن هستند و نیازی به پیگیری موضوع برای واردات واکسن نیست.

بیشتر بخوانید: عضو هیأت‌مدیره کانون وکلای مرکز: تهیه واکسن برای وکلا در انتظار مجوز وزارت بهداشت است

پیشتر این وکیل دادگستری در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ در گفت و گو با وکلاپرس درباره وظیفه صندوق حمایت درخصوص خرید و تهیه واکسن کرونا برای وکلای دادگستری گفته بود: «بر اساس مصوبه مجمع عمومی موضوع تهیه واکسن به صندوق حمایت واگذار شد و کانون ها دیگر راساً اقدام نخواهند کرد. براساس تصمیم مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق حمایت وکلا به صندوق حمایت اختیار داده شد تا پیگیری های لازم و جمع آوری اطلاعات را انجام دهد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا