اخبارویژه

معاون سازمان بهزیستی: به زودی خط تلفن مشاوره حقوقی رایگان با حضور وکلا راه‌اندازی می‌شود

وکلاپرس ـ معاون سازمان بهزیستی کشور از راه اندازی یک خط تلفن مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای دادگستری برای پرسنل و مددجویان بهزیستی سخن گفت و وعده ایجاد آن در آینده‌ای نزدیک را داد.

به گزارش وکلاپرس معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی خط تلفن ارائه خدمات مشاوره حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان بهزیستی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

بیشتر بخوانید:

سید مرتضی حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور، با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان حقوقی به مددجویان، کارمندان و بازنشستگان، گفت: این مهم در آینده‌ای نزدیک با مشارکت همکاران حقوقی این معاونت و بهره‌گیری از ظرفیت وکلا و حقوقدانان نیکوکار خط تلفنی مشاوره حقوقی رایگان در سراسر کشور راه‌اندازی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از ۳ میلیون خانوار تحت پوشش بهزیستی هستند، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات تلفنی مشاوره حقوقی رایگان به جامعه هدف، از ظرفیت حقوقدانان و وکلای نیکوکار و خیر نیز برای پرونده‌های جاری مددجویان بهره خواهیم گرفت.

وی، افزود: وکلای بسیار زیادی آمادگی خود را برای همکاری با سازمان بهزیستی کشور و ارائه مشاوره رایگان و پذیرفتن وکالت مددجویان بصورت رایگان اعلام کرده‌اند.

حسینی همچنین از ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط حقوقدانان این معاونت در ستاد مرکزی و استان‌ها به کارمندان و بازنشستگان سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: بیش از ۴۰ هزار خانوار بهزیستی شامل کارمندان و بازنشستگان نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا