گفت و گوویژه

مرگ مرحوم وکیل سعیده محمدی غیرجنایی تشخیص داده شد

توضیحات بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد درباره آخرین وضعیت پرونده سعیده محمدی

وکلاپرس-  بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اعلام کرد پرونده مرگ مرحوم وکیل سعیده محمدی غیرجنایی تشخیص داده شد.

به گزارش وکلاپرس، قاضی محمود عارفی راد، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس اعلام کرد: قرار نهایی درخصوص پرونده مرحوم سعیده محمدی صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

بازپرس ویژه قتل عمد: مرگ وکیل متوفی غیر جنایی تشخیص داده شده است

قاضی عارفی راد درباره تازه ترین جزییات از پرونده مرگ وکیل سعیده محمدی گفت: قرار نهایی درخصوص پرونده مرحوم سعیده محمدی صادر شده و مورد موافقت دادستان محترم نیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: باتوجه به مشخص شدن نتیجه تحقیقات سم شناسی و بررسی های صورت گرفته، پرونده جنایی تشخیص داده نشد و قرار منع تعقیب در خصوص این پرونده و متشاکیانی که به عنوان مظنون به قتل مطرح بودند، صادر شد.

قاضی محمود عارفی راد با اشاره به نتیجه پزشکی قانونی عنوان کرد: مرحوم در باغ تنها بوده و در اثر اتفاق درون استخر افتاده و همین مسئله سبب فوت وی شده است.

بر اساس توضیح این مقام قضایی اواخر اسفندماه سال گدشته نظریه پزشکی قانونی درخصوص نتیجه تحقیقات سم شناسی مشخص و براساس آن قرار منع تعقیب صادر شد.

پیکر سعیده محمدی در تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ در استخر یک ویلا در نزدیکی مشهد پیدا شده بود

وکیل سعیده محمدی از وکلای کانون وکلای مرکز و اهل و ساکن شهر مشهد بود. جسد مرحوم وکیل سعیده محمدی ۲۹ مهرماه سال جاری داخل استخر باغ ویلایی پیدا شد. او این محل را برای یک روز اجاره کرده بود اما در موعد مقرر باغ را تخلیه نکرده بود. صاحب باغ پس از مراجعه به باغ، متوجه مرگ این وکیل دادگستری شد و آن را به پلیس اعلام کرد.

بازپرس ویژه قتل پیشتر اعلام کرده بود که آثار دفاعی و ضرب و جرح روی بدن مرحوم کشف نشد اما خانواده اش مدعی وقوع قتل هستند؛ او وعده داده بود هر فرضیه و ادعایی که توسط خانواده مرحوم مطرح شده است، بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه

  1. عکس ها که نشان نمیده جنازه در استخر باغ بود بلکه در کنار خیابان کشف شده ..ببین چه چیزی پشت پرده بوده که سریع پرونده را بستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا