گفت و گوویژه

بازپرس ویژه قتل درباره پرونده مرگ سعیده محمدی: نتایج سم‌شناسی ۱۵ روز دیگر مشخص می‌شود

وکلاپرس- بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد در پرونده مرحوم وکیل سعیده محمدی از عدم بازداشت شخصی درباره این پرونده و مشخص شدن نتایج سم شناسی طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، محمود عارفی راد، بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد، چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین وضعیت پرونده مرحوم وکیل سعیده محمدی گفت: از افرادی که خانواده مرحوم از آنها شکایت داشتند و افرادی که ما اظهاراتشان را به عنوان مطلع لازم می دانستیم اطلاعات گرفته ایم.

وی ادامه داد: هنوز کسی بازداشت نشده است و تحقیقات در حال انجام است. منتظر نتایج تحقیقات سم شناسی هستیم تا موضوع بررسی شود. احتمالا ۱۰ تا ۱۵ روز دیگر نتایج سم شناسی مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

گفتنی است وکیل سعیده محمدی از وکلای کانون وکلای مرکز و اهل و ساکن شهر مشهد بود.

جسد مرحوم وکیل سعیده محمدی ۲۹ مهرماه در داخل استخر باغ ویلایی پیدا شد. او محل را برای یک روز اجاره کرده بود اما در موعد مقرر باغ را تخلیه نکرده بود. صاحب باغ پس از مراجعه به باغ، متوجه مسئله شد و اعلام کرد.

بازپرس ویژه قتل پیشتر اعلام کرده بود که  آثار دفاعی و ضرب و جرح روی بدن مرحوم کشف نشد اما خانواده اش مدعی وقوع قتل هستند. هر فرضیه و ادعایی را که توسط خانواده مرحوم مطرح شده است بررسی خواهد شد.

دکتر مجتبی زاهدیان، رییس کانون وکلای خراسان، در گفت و گو با خبرنگار وکلاپرس درخصوص آخرین پیگیری این کانون در پرونده مرحوم وکیل سعیده محمدی اعلام کرد: کانون وکلای خراسان آمادگی هرنوع همکاری با دستگاه قضایی را دارد. دستگاه قضا نیز از اعلام همکاری ما استقبال کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا