اخبار کانون هاویژه

مخالفت کانون وکلای کردستان با تاسیس مرکز ملی آزمون و اختبار اسکودا

برگزاری آزمون توسط مرکز ملی آزمون دخالت در امور کانونها و مغایر با استقلال کانونهای وکلای دادگستری است

وکلاپرس- هیات مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان امروز مورخ ۹ خرداد ماه در بیست و سومین جلسه هیات مدیره خود با تاسیس مرکز ملی آزمون و اختبار اسکودا مخالفت کردند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از روابط عمومی کانون وکلای کردستان بیست و سومین جلسه هیات مدیره این کانون امروز مورخ ۹ خرداد با حضور اعضا برگزار شد.

طبق صورت جلسه منتشر شده از این کانون اعضای هیت مدیره با تاسیس مرکز ملی آزمون و اختبار اسکودا مخالفت کرده اند.

در علت این تصمیم آمده است که: برگزاری آزمون توسط مرکز ملی آزمون به نوعی دخالت در امور کانونها و مغایر با استقلال کانونهای وکلای دادگستری است و همچنین اعزام کارآموز به تهران تحمیل هزینه مضاعف به کارآموز است.

بیشتر بخوانید:

در صورت جلسه گانون وکلای کردستان آمده است:

با عنایت به مرقومه شماره ۲ صادره ۱۰۱۱ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران مبنی بر برگزاری آزمون دو ماهه اول کارآموزی توسط مرکز ملی آزمون و اختبار اسکودا» بر همین اساس هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان بلحاظ اینکه برگزاری آزمون توسط مرکز ملی آزمون به نوعی دخالت در امور کانونها و مغایر با استقلال کانونهای وکلای دادگستری بوده و همچنین اعزام کارآموز به تهران با وجود طرح سئوالات آزمون توسط مدرسین معرفی شده کانون وکلای دادگستری کردستان به نوعی تحمیل هزینه مضاعف به کارآموز بوده بناءً علیه هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری کردستان با تأسیس مرکز ملی آزمون و به تبع با برگزاری آزمون دو ماهه اول کارآموزی توسط مرکز ملی آزمون و اختبار اسکودا مخالفت خود را اعلام می نماید.

شایان ذکر است کانون وکلای البرز نیز با انتشار گزارشی از سی و سومین جلسه هیات مدیره، برگزاری آزمون دوماهه اول کارآموزی توسط مرکز ملی آزمون و اختبار اسکودا را تصویب کرده اند.

‫۳ دیدگاه ها

    1. کردستان شاه کلیده…
      همین کردستان.پرچمدار انقلاب بوده تا به حال، هیچوقت از روی احساسات و بی اگاهی وبی خردی ، در مورد اقوام ،ملتها و…. بخصوص در فضای مجازی نطق کور کورانه نفرمایید.

    2. نتیجه همدلی و اطاعت امثال تو داره گل میده …. عینکت رو تمیز کن و با دقت به وصعیت مملکت نگاه کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا