اخبار

متهم ۲۰ ساله برای قتل وکیل محمود رضا جعفر آقایی اجیر شده بود + ویدیو

وکلاپرس- فرمانده انتظامی استان سمنان در بیان جزئیاتی از دستگیری قاتل وکیل شاهرودی، از اجیر کردن یک جوان ۲۰ ساله برای وقوع قتل خبر داد.

به گزارش وکلاپرس، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه مورخ ۲۰ شهریور ماه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بیان کرد: در پی قتل وکیل شاهرودی محمود جعفر آقایی که توسط یک باند این قتل رخ داده بود، همکاران آگاهی و فرماندهی انتظامی شاهرود پیگیری و شناسایی افراد مرتبط را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در همان روزهای ابتدایی وقوع قتل در مردادماه سال قبل طی تحقیقات چهار نفر مرتبط با این قتل در شهرستان شاهرود دستگیر شدند، افزود: در تحقیقات مشخص شد که قاتل اصلی همچنان متواری است.

بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و پلیس آگاهی قاتل در حوالی تهران شناسایی و دستگیر شده است.

موقوفه‌ای از انتقال قاتل به شاهرود خبر داد و بیان داشت: این فرد به قتل جعفرآقایی اعتراف کرده است.

وی افزود: قاتل ۲۰ ساله است و اعتراف کرده که توسط یک گروه اجیر شده بوده تا وکیل شاهرودی را با تفنگ شکاری در مقابل درب منزلش به قتل برساند.

منبع خبر: مهر

‫۵ دیدگاه ها

  1. قاتل هر کسی باشد باید اعدام شود ولی متأسفانه کلانتری و اداره آگاهی همیشه متهم را شکنجه میکنند و با شکنجه گاهی اعتراف دروغ می گیرند من دوبار متهم به جرم دزدی شده ام و با وجودی که هیچ مدرکی نداشتند در کلانتری و اداره آگاهی مرا شکنجه و ضرب و شتم کردند برای این که اعتراف بگیرند و طبیعی است که برای جرم بزرگی مثل قتل شکنجه ها و بازجویی ها بیشتر هم می شود و برخی برای نجات از شکنجه اعتراف دروغ به گناهکار بودن خودشان می کنند تا یک چنین فسادی در اتاق بازجویی وجود دارد به اعتراف متهم نمی شود اعتماد کرد

  2. چه فایده زنی بیوه شد کودکی یتیم از خشم یک عده اوباش و عقده ای چرا یک وکیل نمی‌تواند اسلحه حمل کند تا از خودش دفاع کند اینجا دفاع مشروع بی معنی میشود

    1. خب در اصل وکیل کی هست که بخواد مجوز حمل سلاح داشته باشه وکیلی که کار درست باشه سراغ دفاع از ظلم نره بلایی سرش نمیاد.

  3. متاسفانه جامعه پراز افرادیه که سطح سوادشون کمه و هیجانی و تصمیم انی میگیرن و کظم غیظ نمیکنن و اینده خودشون و خانوادشون و جوانیشون تباه میکنن متاسفانه سن ۲۰ تا ۲۵ سالگی براثر انفعالات شیمیایی مغز ..لحظه ایی تصمیگیری میکنن و روان این سنین تحت تاثیر هورمونهاشون هست ..به ثبات روحی و افکاری نرسیدن ..رسانه ها باید برنامه هایی بسازن و مردم اگاه کنن که بگن وکلا تقصیری ندارن اگر شخصی مرتکب جرمی شده باید خودش تاوان کارش پس بده و همیشه پیشگیری بهتر از ساختن هست …اگه مدارس ما اگاه سازی بشه و بجای مشغول نمودن جوان با دنیای مجازی و سرگرم کردنشون اگاه سازی رو جایگزین کنن و اموزش جوانان در سربازی در دانشگاه در محیط خانواده رادیو تلویزیون و سینما ….کظم غیظ احادیث اولیای مطهر رو یاد اور بشن ..جلوی خیلی ازین حوادث گرفته میشه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا