اخبار اسکوداویژه

شورای اجرایی اسکودا ۱۸ آبان ماه جلسه خواهد داشت

وکلاپرس- شورای اجرایی اسکودا هجدهم آبان ۱۴۰۲ با دستور کار بررسی بیشتر پیش نویس‌های ماده ۱۶۱ آیین نامه لایحه استقلال جلسه خواهد داشت.

به گزارش وکلاپرس، در حالی که اطلاع رسانی رسمی از سوی اسکودا و سایر کانون های ۲۸ گانه کشور صورت نگرفته است، اخباری مبنی بر برگزاری جلسه شورای اجرایی در ۱۸ آبان ماه، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

کانون وکلای دادگستری اصفهان در انتشار صورتجلسه بیست و نهمین جلسه هیأت مدیره مورخ ۱۱ آبان تلویحا به این جلسه اشاره کرده و عنوان داشته است:

با توجه به ضرورت بررسی پیش نویس دستورالعمل های ماده ۱۶۱ آئین نامه اجرائی لایحه استقلال مصوب ۱۴۰۰ رئیس قوه قضائیه، اعضای هیات مدیره با حضور جناب آقای امیرحسین سجادیه، نماینده کانون اصفهان در شورای اجرائی اسکودا، قسمتی دیگر از این دستورالعمل ها را مورد بررسی قرار دادند. لازم به ذکر است که دستورالعمل های مذکور در جلسه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ شورای اجرائی و همچنین همایش آبان ماه اسکودا به میزبانی کانون هرمزگان مورد بررسی نهائی قرار خواهد گرفت.

بنا بر اخبار و اطلاعات موجود، یکی از دستورات این جلسه بررسی پیش نویس های ماده ۱۶۱ آیین نامه لایحه استقلال مصوب ۱۴۰۰ است.

متن این پیش نویس ها را در لینک زیر مشاهده کنید:

 دستور جلسه نشست شورای اجرایی اسکودا مورخ ۱۸ آبان ماه

علاوه بر این نیز، یک منبع آگاه در گفت و گو با وکلاپرس ضمن تایید این موضوع در خصوص دستور جلسه نشست مذکور، اعلام کرد: در اولین نامه ارسالی از سوی اسکودا مورخ ۶ آبان ماه، تنها به «تنظیم دستور العمل های ماده ۱۶۱ آیین نامه لایحه استقلال مصوب ۱۴۰۰» به عنوان دستور جلسه اشاره شده است. اما در نامه تکمیلی جدیدی از سوی اسکودا، مورخ ۱۴ آبان ماه، «بررسی درخواست کانون های وکلای دادگستری جهت میزبانی همایش هیات عمومی در اردیبهشت ۱۴۰۳» نیز به دستور جلسات این نشست افزوده شده است.

ارتباط ضعیف اسکودا در تعامل با رسانه ها و عدم شفافیت این نهاد، همواره مورد انتقاد وکلا و کانون های وکلا بوده است.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا