اخبار بین المللی

سومین هفته اعتصاب وکلای کیفری در انگلیس

وکلاپرس- وکلای مدافع در انگلیس، همچون دو هفته گذشته، در برابر دادگاه‌های شهر‌های لندن، بیرمنگهام، پرستون و پلیموث تجمع کردند تا سومین هفته اعتصاب خود را اعلام کنند.

به گزارش وکلاپرس به نقل از خبرگزاری صداوسیما، با آغاز سومین هفته اعتصاب وکلای کیفری در انگلیس، رسیدگی به پرونده‌های قضایی در دادگاه‌های این کشور باز هم بیش‌تر با تاخیر همراه شد.

بیشتر بخوانید:

گزارش‌های منتشر شده در انگلیس نشان می‌دهد که وکلای مدافع در انگلیس، در اعتراض به دستمزد خود و شرایط شغلی اعتصاب کرده اند. وکلای مدافع، پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی دستمزد‌ها را رد کرده اند؛ اگرچه این پیشنهاد، بلافاصله اجرا نخواهد شد و پرونده‌های موجود را در بر نمی‌گیرد.

به نوشته دیلی میل، وزارت دادگستری انگلیس اعلام کرده است، افزایش ۱۵ درصدی دستمزد وکلای مدافع در دادگاه ها، سالانه به طور متوسط ۷ هزار پوند به دستمزد این وکلا می‌افزاید.

بیشتر بخوانید:

این روزنامه نوشت، همه گیری ویروس کرونا که به تعطیلی دادگاه‌ها منجر شد، متوسط دستمزد سالانه وکلای مدافع را از ۶۱ هزار پوند در سال ۲۰۱۹ به ۴۷ هزار پوند در شرایط جاری کاهش داده است.

به نوشته دیلی میل، اعتصاب وکلای مدافع در انگلیس هفته آینده نیز ۵ روز ادامه خواهد داشت و به گفته انجمن وکلای حقوقی در انگلیس، تا زمان پاسخ دولت، روزی برای پایان این اعتصاب اعلام نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا