اخبارویژه

سخنگوی قوه قضاییه درباره احتمال تغییر نتایج آزمون وکالت با استفساریه مجلس: تبعیت می‌کنیم

وکلاپرس- سخنگوی قوه قضاییه در خصوص تغییر در نتایج آزمون وکالت با توجه به استفساریه اخیر مجلس گفت: هر تصمیمی بگیرند ما تبعیت می کنیم.

به گزارش وکلاپرس به نقل از ایسنا مسعود ستایشی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در واکنش به اسفساریه اخیر مجلس پیرامون معیار پذیرش داوطلبان گفت: این مصوبه به شورای نگهبان تقدیم شده و ان شالله تصمیم خواهند گرفت و هر تصمیمی بگیرند ما تبعیت می کنیم.

به گزارش ایسنا، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به استفساریه مجلس درباره قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، آیا نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه اصلاح خواهد شد؟ گفت: صدا و سیما هم گزارشی پخش کرد در صورتی که  ما نگفتیم فقط نمره خام‌.  این استفساریه در مجلس تصویب شد و این مصوبه به شورای نگهبان تقدیم شده و  ان شاءالله  تصمیم خواهند گرفت و هر تصمیمی بگیرند ما تبعیت می کنیم.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است طرح استفساریه مواد ۳ تا ۵ قانون تسهیل که دو شهریور در مجلس شورای اسلامی تصویب شد، هم اکنون در نوبت بررسی در شورای نگهبان قرار دارد و قرار است به زودی شورای نگهبان در این خصوص اظهارنظر کند.

‫۳ دیدگاه ها

  1. باعرض ادب،طرح مجلس وحمایت شورای نگهبان قابل ستایش است،انحصار طلبی در بیکار کردن بسیاری از دانش آموختگان حقوقی کاری غلط بود،وبخوبی میبینید هر ساله چه میزان به بیکاران افزوده میشوند،اینکه عده ای نگران جیب خود هستندبسیارشرم آور است وعده ای هم از کم سوادی سخن میگویند،که آیا واقعا یک آزمون نشانه سواد است،ودرثانی در میان همین وکلا با انتخاب روش گذشته کم ناتوان وجود ندارد،درست این است که همه باید در کارگاه های حقوقی وتوسط کار وتجربه پخته شوند تا همه ملت توان داشتن وکیل را داشته باشند واینطور که اکنون است نباشد،که عده ای با تصمیمات غلط گذشته مانع کار جوانان وفعالیت آنها بشوند،اینگونه عملکردها باعث بیکاری واوضاع پیش آمده روبروی خیل بیکاران در همه رشته های تحصیلی شده،واگر درست بودباید نتیجه میداد در گذشته،ولی بجز سرخوردگی جوانان وزحمت وهزینه در سالهای گدشته چیزی به بار نیامده،آقایان خود از ابتداء کامل بودید،نگاهی به سابقه خود بفرمائید متوجه میشوید بسیاری از کانالهای خاص به اینجا رسیدند که نباید وبسیاری باید میبودند که همین خود خواهی عده ای باعث کنار بودن جوانان وهزاران معضل دیگر در جامعه شده است،آینده رابایدبرنامه ریزی کرد،واگر روش شما درست بود میبایست جواب میداد که نداده است،پس به قانون مجلس وشورای محترم نگبان احترا گذاشته وطرح را هر چه سریعتراجراء وتابع قانون وحتی افکار خود پیش از آزمون باشید،با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا