اخبار قوه قضاییه

راه اندازی سامانه نظرسنجی پیامکی از مراجعان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح

وکلاپرس ـ معاون توسعه مدیریت سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از راه اندازی سامانه نظرسنجی پیامکی از مراجعان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد.

به گزارش وکلاپرس به نقل از میزان، ابراهیم مهرانفر، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح از راه اندازی سامانه هوشمند نظرسنجی پیامکی از مراجعان سازمان قضایی نیرو‌های مسلح خبر داد و بیان کرد: این سامانه در راستای حفظ کرامت و بهبود ارائه خدمت به مراجعان توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان قضایی نیرو‌های مسلح طراحی و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: سامانه نظرسنجی محاکم دادگستری

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: دریافت پیشنهاد‌ها و انتقاد‌ها و پیش بینی ظرفیت پاسخ گویی، اطلاع رسانی، ارتباط مردمی و امتیازدهی ارباب رجوع به عملکرد هریک از کارکنان از ویژگی‌های این سامانه است.

وی بیان کرد: با کمک این سامانه میزان رضایت تمامی مراجعان به محض خروج با ارسال پیامکی سنجیده می‌شود و می‌توانند به کیفیت خدمات قضایی ارائه شده در شعبی که به آن مراجعه داشتند از یک تا ۵ امتیاز دهند؛ همچنین محسنات، نواقص و اشکالات موجود را نیز اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: وکالت؛ یکی از محترم ترین مشاغل جهان در نظرسنجی موسسه YouGov

مهرانفر افزود: در صورتی که مخاطب امتیاز کمتر از ۳ به نحوه ارائه خدمات بدهد، آدرس پیوند اینترنتی «شکایت از کارکنان سازمان» و در غیر این صورت، آدرس پیوند اینترنتی «انتقاد و پیشنهاد» برای مخاطب ارسال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: از اطلاعات تجمیع شده سامانه، در بازه زمانی ماهانه، فصلی و سالانه گزارش مستمر تهیه و تجزیه و تحلیل شده تا ضمن سنجش وضعیت رضایت مراجعان، نقاط قوت تقویت و نواقص احتمالی نیز سریعاً برطرف شود.

وی در پایان گفت: امتیازات کسب شده، در پرداخت بهره وری عملکرد ماهانه، فصلی و سالانه هر یک از استان‌ها تأثیر دارد.

بیشتر بخوانید: نظامنامه ثبت اطلاعات در سامانه ثبت قرارداد الکترونیک وکالت

گفتنی است سامانه «نظرسنجی محاکم دادگستری» نیز از جمله خدمات نسبتاً جدید دستگاه قضایی است که با ساز و کار مشخصی به ثبت نظرات وکلای دادگستری و  دیگر مراجعین به محاکم می پردازد. این سامانه که یکی از زیر مجموعه های خدماتی در درگاه خدمات الکترونیک قضایی قوه قضاییه بوده، سامانه نظرسنجی محاکم در سمت راست سایت عدل ایران قابل مشاهده و دسترسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا